Model biblioteki aktywnie promującej książkę...

Uniwersytet Śląski

  • Rok wydania: 2019
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
100,20 PLN
Nasza cena
77,19 PLN
Oszczędzasz 23%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 77,19 zł



Zasadniczym celem rozprawy jest zaproponowanie modelu akcji bibliotecznych w kontekście promocji oferty kulturalnej dla dzieci i młodzieży. Termin model został w pracy zawężony do aktywności i promocji biblioteki, i nie odnosi się do pozostałych aspektów jej funkcjonowania. W programie badawczym wzięto pod uwagę osiem następujących typów źródeł: odpowiedzi uzyskane w trakcie ogólnopolskiej i zagranicznej ankiety, w tym podczas podróży badawczych, wypowiedzi bibliotekarzy i czytelników zebrane z użyciem scenariusza, materiały promocyjne zebrane w bibliotekach i podczas targów książki, strony internetowe bibliotek publicznych, dokumentację biblioteczno-statystyczną, publikacje z wydawnictw zwartych i czasopism fachowych, raporty o stanie czytelnictwa i bibliotek oraz statystyki.

ADRESACI: badacze, bibliotekarze, studenci, każdy zainteresowany działalnością kulturalną bibliotek w Polsce i na świecie oraz promocją literatury i czytelnictwa.


Szczegóły

Tytuł: Model biblioteki aktywnie promującej książkę...
Autor: Marlena Gęborska
Wydawnictwo: Uniwersytet Śląski
ISBN: 9788322636077
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 402

Recenzje