Celem niniejszej publikacji jest przekazanie wiedzy i doświadczeń z zakresu merchandisingu osobom pragnącym wykonywać ten zawód. Znajdą tu one zarówno informacje na temat sztuki aranżacji wystaw, jak i wystroju wnętrz, oraz poznają narzędzia, które pomogą im odnieść sukces. Analizując przedstawione w tej książce studia sklepów, specjalne wykresy oraz przykłady najciekawszych ekspozycji z różnych miejsc świata, przyszli wizualni merchandiserzy dowiedzą się, jak umacniać wizerunek marki oraz zachęcić klientów do dokonywania zakupów.
Szczegóły
Tytuł: MerchandisingPodtytuł: Projektowanie przestrzeni sklepu
Autor: Morgan Tony
Wydawnictwo: Arkady
ISBN: 9788321345864
Tytuł oryginału: Visual merchandising
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Wojciechowska Huberner Joanna
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 208
Format: 22.0x28.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.96 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Polska i Rada Europy 1990-2005
Scholar
Projektowanie opakowań
Wydawnictwo Naukowe PWN
Matka Boża z Niepokalanowa część 14
Mennica Polska
Zawody medyczne
Wolters Kluwer
Opatów i dobra opatowskie w drugiej połowie XVIII wieku
Dom Wydawniczy Duet
Przestrzenne zróżnicowanie problemów społecznych
Instytut Pracy i Spraw Socjalnych
Kalendarzyk biurkowy 2013. Marzipan
Olesiejuk
11 wspaniałych. Część 7. Xavi
Ringier Axel Springer Polska