Merchandising
Projektowanie przestrzeni sklepu

Arkady

  • Rok wydania: 2008
  • Format: 22.0x28.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
55,36 PLN



Celem niniejszej publikacji jest przekazanie wiedzy i doświadczeń z zakresu merchandisingu osobom pragnącym wykonywać ten zawód. Znajdą tu one zarówno informacje na temat sztuki aranżacji wystaw, jak i wystroju wnętrz, oraz poznają narzędzia, które pomogą im odnieść sukces. Analizując przedstawione w tej książce studia sklepów, specjalne wykresy oraz przykłady najciekawszych ekspozycji z różnych miejsc świata, przyszli wizualni merchandiserzy dowiedzą się, jak umacniać wizerunek marki oraz zachęcić klientów do dokonywania zakupów.

Szczegóły

Tytuł: Merchandising
Podtytuł: Projektowanie przestrzeni sklepu
Autor: Morgan Tony
Wydawnictwo: Arkady
ISBN: 9788321345864
Tytuł oryginału: Visual merchandising
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Wojciechowska Huberner Joanna
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 208
Format: 22.0x28.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.96 kg

Recenzje