Stereotypy i uprzedzenia
Najnowsze ujęcie

GWP

  • Rok wydania: 1999
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
55,00 PLN
Nasza cena
37,91 PLN



siążka jest zbiorem artykułów wybitnych współczesnych badaczy tego zagadnienia. Swym zakresem tematycznym obejmuje ona całość problematyki stereotypów, co stanowi jej główną zaletę. Kolejnym walorem publikacji jest możliwość zapoznania się z najnowszymi wynikami badań, które mogą zdziwić nawet wytrawnych badaczy stereotypów. Poruszane są w niej nowe wątki teoretyczne, uprzednio słabo akcentowane w literaturze przedmiotu. Książka, ze względu na swój naukowy charakter, jest adresowana przede wszystkim do psychologów i socjologów oraz studentów nauk społecznych.

Szczegóły

Tytuł: Stereotypy i uprzedzenia
Podtytuł: Najnowsze ujęcie
Autor: Macrae C.N., Stangor Ch., Hewstone M.
Wydawnictwo: GWP
Seria: SERIA PSYCHOLOGII SPOŁECZNEJ
Kod paskowy: 9788385416937
ISBN: 8385416935
Tytuł oryginału: Stereotypes and Stereotyping
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Majchrzak Małgorzata
Języki: polski
Rok wydania: 1999
Ilość stron: 430
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.69 kg

Recenzje