Wpływ pandemii COVID-19 na preferencje podróżnych w transporcie kolejowym

Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego

  • Rok wydania: 2023
  • Format: 17.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
69,60 PLN
Nasza cena
63,29 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 46,22 zł



Początek XXI wieku to okres wielu zmian i powstawania nowych zjawisk w gospodarce europejskiej i światowej, a w konsekwencji – zmian w sposobie postrzegania rynku. Wywierają one istotny wpływ na sposób, zakres i formę prowadzonych strategii i działań marketingowych ukierunkowanych na kształtowanie potrzeb i preferencji nabywców dóbr i usług. Znaczenie transportu w gospodarce stale roś[1]nie w związku z takimi zjawiskami, jak: globalizacja, specjalizacja i podział pracy, masowa konsumpcja, ekonomia skali produkcji, optymalizacja kosztów, rosnąca konkurencja, skracanie cyklu życia produktów, cyfryzacja społeczeństwa, zmiany formy sprzedaży oraz obsługi klienta. Szczególnym okresem zmian wielu tendencji rynkowych są lata 2019–2022, w których świat walczył z pandemią COVID-19. Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli sfery nauki, zainteresowanych problematyką zachowań nabywczych podróżnych w transporcie (w tym głównie kolejowym) oraz ewolucji przewozów pasażerskich na tle zmian w otoczeniu i zachowań konsumentów, menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami kolejowymi, organizacjami współpracującymi z przewoźnikami kolejowymi, jak również studentów, dla których istotna jest omawiana problematyka. Ze wstępu

Szczegóły

Tytuł: Wpływ pandemii COVID-19 na preferencje podróżnych w transporcie kolejowym
Autor: Grażyna Rosa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
ISBN: 9788379726066
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 174
Format: 17.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg

Recenzje