Cywilizacja sprzed kataklizmu upadła, a jej ruiny są skażone. Przetrwała tylko garstka ludzi - zamieszkujące korony resztek lasów Plemiona wiatru. Wciel się w rolę przewodnika jednego z tych plemion i wykorzystaj moce żywiołów do sadzenia nowych lasów i budowy wiosek. Efekt i moc każdej akcji będą zależeć zarówno od twoich kart, jak i żywiołów na ręku sąsiednich graczy. Czy uda ci się sprawić, aby ziemie twojego plemienia znowu nadawały się do życia?
Zawartość:
- 5 plansz gracza,
- 5 podstawek na karty,
- 9 woreczków strunowych,
- 44 kafle lasów/wiosek,
- 80 drewnianych, pionków wiosek, świątyń i jeźdźców,
- 90 żetonów skażenia,
- 82 żetony wody,
- płytka końca gry,
- instrukcja,
- 80 kart żywiołów,
- 30 kart wiosek,
- 20 kart przewodników.