Dekada Wal-Marta
Jak następcy przekształcili dziedzictwo Sama Waltona w największą firmę świata
Difin
Sam Walton nie lubił wydawać pieniędzy. Jego filozofią było przemyślane decydowanie o każdym cencie, ponieważ rozumiał, że dzięki temu zarządzanie dolarami będzie dużo łatwiejsze. W chwili śmierci był drugim pod względem bogactwa człowiekiem na świecie - po sułtanie Brunei. Okazał się jednym z największych artystów zarządzania. Uważał, że kupujący szukają przede wszystkim niskich cen, a było już jasne, że musiała za nimi iść satysfakcjonująco wysoka jakość towarów. Hasło firmy - niskie ceny każdego dnia. Na takiej filozofii opierała się największa w Ameryce, a obecnie na świecie sieć handlowa Wal-Mart. W książce czytelnik znajdzie odpowiedź na jedno z najbardziej intrygujących w amerykańskim biznesie pytań - w jaki sposób udało się kolejnemu pokoleniu liderów Wal-Marta doprowadzić do takiego sukcesu - pomimo odejścia założyciela firmy Sama Waltona. Autor pokazał, jak nowi menedżerowie zebrali pomysły Sama Waltona w kapitalną całość i dobrze je wykorzystali. W rozwoju firmy Sam Walton ryzykował miliony dolarów, jego następcy, kolejni prezesi firmy David Glass i Lee Scott, miliardy. Poznacie sekrety ich sukcesu.
Szczegóły
Tytuł: Dekada Wal-MartaPodtytuł: Jak następcy przekształcili dziedzictwo Sama Waltona w największą firmę świata
Autor: Slater Robert
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376410043
Tłumacz: Kwiatkowski Paweł, Trojanowska Eliza
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 221
Format: 15.8x23.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.35 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Przyjdź i zgiń
Dolnośląskie
Oxford Wordpower Słownik angielsko-polski, polsko-angielski + CD
Oxford University Press
Etyka adwokacka
Testy, orzecznictwo, komentarz
Testy, orzecznictwo, komentarz
Wolters Kluwer
Strusie jajo
Bliskie
Brida
Harper Collins Publ. UK
Atomowy szpieg
Ryszard Kukliński i wojna wywiadów
Ryszard Kukliński i wojna wywiadów
Zysk i S-ka