Organizacja spotkań biznesowych i konferencji

Format-AB

  • Rok wydania: 2023
  • Format: 240x179 mm
  • Oprawa: okładka miękka
Wysyłka:
2-4 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
68,90 PLN
Nasza cena
62,62 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 62,62 zł



Organizacja spotkań biznesowych i konferencji to podręcznik przeznaczony dla uczniów szkół kształcących w zawodzie technik hotelarstwa w zakresie dodatkowych umiejętności zawodowych jako rozszerzenie programu kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 16 maja 2019 r. w sprawie podstaw programowych kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz dodatkowych umiejętności zawodowych w zakresie wybranych zawodów szkolnictwa

branżowego (Dz.U. 2019 poz. 991).

Celem podręcznika jest przekazanie wiedzy i zdobycie przez ucznia umiejętności niezbędnych do organizacji różnorodnych spotkań biznesowych i konferencji w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Treść merytoryczną podręcznika wzbogacają zdjęcia, rysunki i tabele, co pozwala na szybkie i efektywne przyswajanie materiału. Wiedza teoretyczna została wsparta licznymi przykładami, wskazując na różnorodne sposoby jej praktycznego zastosowania.

Rekomendujemy tę publikację nie tylko uczniom szkół kształcących w zawodzie technik hotelarstwa, lecz także osobom pracującym w przedsiębiorstwach hotelarskich.



Szczegóły

Tytuł: Organizacja spotkań biznesowych i konferencji
Autor: Beata Sawicka, Ewa Świstak
Wydawnictwo: Format-AB
ISBN: 9788366796041
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 148
Format: 240x179 mm
Oprawa: okładka miękka
Waga: 0.444 kg

Recenzje