Synergistic Application of Metaphorical and...

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego

  • Rok wydania: 2023
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
119,90 PLN
Nasza cena
117,50 PLN
Oszczędzasz 3%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 115,82 zł



Celem monografii jest analiza metafory i humoru współwystępujących w multimodalnej reklamie prasowej - w języku polskim i angielskim. Punktem wyjścia refleksji jest zwrócenie uwagi na podobieństwa konceptualne w sposobach konstruowania i rozumienia zarówno humoru jak i metafory, które autorka wiąże z teorią integracji pojęciowej. Analiza zebranego materiału reklamowego pozwala przyjrzeć się synergicznemu działaniu obu zjawisk. Co więcej, badaniu poddane zostają odczucia respondentów dotyczące atrakcyjności wybranych reklam oraz stopnia ich zabawności. Uzyskane rezultaty pomagają odpowiedzieć na pytanie, jak uczestnicy badania rozumieją mechanizmy humoru i metafory w reklamie, co pozwala na zidentyfikowanie podobieństw i różnic między przykładami z każdej grupy językowej.


Szczegóły

Tytuł: Synergistic Application of Metaphorical and...
Autor: Anna Stwora
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
ISBN: 9788322641705
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 452

Recenzje