"Tom stanowi drugą część zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych - fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Zamieszczone w nim teksty odnoszą się do problematyki mediów społecznościowych zarówno w aspektach społecznych, kulturowych, jak i piarowych, co stanowi kontynuację rozważań podjętych w poprzedniej części. Autorzy podjęli się spojrzenia na media społecznościowe zarówno w skali makro- jak i mikro-, zwracając uwagę na istotę wykorzystania mediów społecznościowych do komunikacji we współczesnym społeczeństwie." (ze Wstępu)
Producent:
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
ul. Bankowa 12B
40-007 Katowice (PL)
tel: +48 32 359 21 77
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł: Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni.Autor: Krystyna Doktorowicz
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
ISBN: 9788322631492
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 156