Chwyć byka za rogi!
Wybierz, odkryj, zagraj! 6. bierze to niezwykle prosta, a jednocześnie maksymalnie wciągająca gra karciana, w której staramy się pozbyć z ręki wszystkich byczych głów. Na samym początku otrzymujemy po 10 kart, które następnie zagrywamy w 1 z 4 rzędów. Pamiętaj jednak, że nazwa gry nie jest przypadkowa: ten, kto dołoży 6. kartę do rzędu, musi go zebrać, a każdy byk na zebranej karcie oznacza niechciane punkty karne!
Na czym to polega?
W każdej rundzie wszyscy wybierają po 1 karcie z ręki i kładą ją zakrytą przed sobą na stole. Karty są odkrywane, gdy wszyscy dokonają wyboru.
Gracz, który zagrał kartę o najniższej wartości, dodaje ją na koniec 1 z 4 rzędów. Następną dodaje gracz, który zagrał kartę o drugiej najniższej wartości, i tak dalej aż wszystkie zagrane karty zostaną dodane do rzędów.
Przy dokładaniu obowiązują 2 zasady:
Wybierz, odkryj, zagraj! 6. bierze to niezwykle prosta, a jednocześnie maksymalnie wciągająca gra karciana, w której staramy się pozbyć z ręki wszystkich byczych głów. Na samym początku otrzymujemy po 10 kart, które następnie zagrywamy w 1 z 4 rzędów. Pamiętaj jednak, że nazwa gry nie jest przypadkowa: ten, kto dołoży 6. kartę do rzędu, musi go zebrać, a każdy byk na zebranej karcie oznacza niechciane punkty karne!
Na czym to polega?
W każdej rundzie wszyscy wybierają po 1 karcie z ręki i kładą ją zakrytą przed sobą na stole. Karty są odkrywane, gdy wszyscy dokonają wyboru.
Gracz, który zagrał kartę o najniższej wartości, dodaje ją na koniec 1 z 4 rzędów. Następną dodaje gracz, który zagrał kartę o drugiej najniższej wartości, i tak dalej aż wszystkie zagrane karty zostaną dodane do rzędów.
Przy dokładaniu obowiązują 2 zasady:
- Wartości kart w każdym z rzędów muszą zawsze rosnąć od lewej do prawej.
- Karta musi być zawsze dodana do rzędu, który kończy się kartą o najbliższej niższej wartości.
Wszystko idzie gładko, dopóki możemy dołożyć kartę do 1 z 4 rzędów. Problemy zaczynają się, gdy rząd jest pełny albo zagramy kartę, która nigdzie nie pasuje. W obu tych przypadkach musimy wziąć karty ze stołu i dodać je do swojego stosu byków.
Gra kończy się, gdy któryś z uczestników zgromadzi na swoich kartach 66 byków. Zwycięża ten, kto ma ich najmniej!
Dlaczego pokochasz tę grę?
Gra kończy się, gdy któryś z uczestników zgromadzi na swoich kartach 66 byków. Zwycięża ten, kto ma ich najmniej!
Dlaczego pokochasz tę grę?
- Przed pierwszą rozgrywką musimy poznać dosłownie kilka zasad, dzięki czemu bardzo łatwo jest zaprosić do wspólnej zabawy nowe osoby – nawet takie, które nie miały do tej pory zbyt wiele wspólnego z grami.
- Poręczne opakowanie pozwala zabrać grę gdzie tylko nam się zamarzy. 6. bierze zmieści się w każdym plecaku, walizce czy torebce, a do rozgrywki potrzeba tylko niewielkiej, względnie płaskiej powierzchni.
- Dynamiczny sposób gry i niepewność związana z tym, jakie karty wybiorą przeciwnicy, zapewnia mnóstwo śmiechu i doskonałej zabawy.
Czas rozgrywki: ok. 45 min
Wiek: 8+
Szczegóły
Tytuł: BierzePodtytuł: Wiek: 8+
Autor: Wolfgang Kramer
Producent: Rebel
Kod paskowy: 5902650618459
Rok wydania: 2023
Format: 9.5 x 12.5 x 2 cm
Waga: 0.195 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Moje Pierwsze Origami (2651)
Wiek: 6+
Wiek: 6+
Alexander
Emil i detektywi
Jung-off-ska
Ekosystem 3 – Sawanna
Wiek: 8+
Wiek: 8+
Nasza Księgarnia
Wiedźmin. Rozdroże Kruków
SuperNowa