Jak zaprogramować wyborcę?

Difin

  • Rok wydania: 2009
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
38,90 PLN
Nasza cena
31,90 PLN



Jak dokonać trafnego wyboru w polityce? Jak przekonać wyborców, aby ich decyzje, niekoniecznie sensowne, były po myśli tych a nie innych polityków? W 2007 roku zmarł polski homo politicus ? wyborca zaangażowany, kierujący się ideologią polityczną, podejmujący racjonalne decyzje przy urnie. Zastąpił go homo automaticus - człowiek, który musi radzić sobie w najprostszy sposób z natłokiem zadań i nieograniczoną liczbą informacji. Śmierć homo politicus spowodowała, że należy odłożyć stare, racjonalne sposoby komunikowania się i przekonywania wyborców. Nowe techniki ?programowania? tworzą plan marketingowy. Bazują na badaniach psychologicznych i neurologicznych, których wyniki sugerują sposoby docierania z przekazem poza uwagą i zaangażowaniem wyborcy,
a często nawet pomimo jego woli (tzw. strategie konia trojańskiego). Techniki te zakładają wielość kanałów dotarcia i różnorodność metod przekonywania. W książce w atrakcyjnej formie autor opisuje kilkadziesiąt mechanizmów perswazji wpływających na wybory polityczne, potwierdzonych wynikami 30 autorskich badań eksperymentalnych, jakościowych lub sondażowych, realizowanych na próbie ogólnopolskiej.

Szczegóły

Tytuł: Jak zaprogramować wyborcę?
Autor: Maliszewski Norbert
Wydawnictwo: Difin
Kod paskowy: 9788376410227
ISBN: 978-83-7641-022-7
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 264
Oprawa: Miękka

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: