Jak rozmawiać z klientami

MT Biznes

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 13.0x20.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,90 PLN
Nasza cena
33,20 PLN



Klient rzadko bywa rozpieszczany. Raz na jakiś czas trafia nam się jednak okazja doświadczenia prawdziwie pięknych momentów chwil, które decydują o zakupie, wprawiają w dobry nastrój, budują opinię o firmie. Magia A może po prostu MAGIC
W tej książce znajdziesz wiele rozważań dotyczących sfery relacji na styku sprzedawca-klient, wspartych przykładami z życia i anegdotami. Ich wspólną cechą jest rozmowa z klientem, a więc to, z czym każdy sprzedawca boryka się na co dzień. Diane Berenbaum i Tom Larkin, autorzy nowatorskiej metody szkolenia pracowników zwanej MAGIC, przybliżą ci tajniki skutecznej komunikacji z klientem i podadzą wiele cennych wskazówek oraz ćwiczeń pomocnych w kontrolowaniu i rozwijaniu tej umiejętności.
MAGIC to nie jest prosty zestaw formułek gwarantujących sukces. To proces samodoskonalenia i zmiany postaw. To sposób bycia nastawiony na respektowanie drugiej osoby. To zestaw prostych ćwiczeń i doświadczeń, które pomogą ci otworzyć oczy na ten najważniejszy element codziennej pracy. Albo nawet życia wszak komunikacja jest podstawą naszej społecznej egzystencji.
Wielokrotnie sprawdzana i doskonalona metoda 33 kroków MAGIC pomoże ci ocenić, zmierzyć i rozwinąć zdolności komunikacyjne. W tej książce znajdziesz także wiele pomysłów na budowanie i umacnianie relacji w zespole oraz wiele praktycznych uwag dotyczących kompleksowego szkolenia pracowników w zakresie komunikacji.

Szczegóły

Tytuł: Jak rozmawiać z klientami
Autor: Berenbaum Diane, Larkin Tom
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788361040705
Tytuł oryginału: How to talk to costomers
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Śliwa Anna i Leszek
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 286
Format: 13.0x20.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.37 kg

Recenzje