Fundamentalne koncepcje dotyczące zarządzania zebrane w jednym tomie!
„Harvard Business Review” to najważniejsza platforma prezentacji myśli i idei w zakresie biznesu. Aby uczcić stulecie istnienia pisma, przygotowaliśmy wybór najbardziej kluczowych artykułów. Ich autorzy, niekwestionowane autorytety oraz liderzy biznesu i zarządzania, na przestrzeni stulecia zabierają głos na prekursorskie tematy. Piszą m.in.:
„Harvard Business Review” to najważniejsza platforma prezentacji myśli i idei w zakresie biznesu. Aby uczcić stulecie istnienia pisma, przygotowaliśmy wybór najbardziej kluczowych artykułów. Ich autorzy, niekwestionowane autorytety oraz liderzy biznesu i zarządzania, na przestrzeni stulecia zabierają głos na prekursorskie tematy. Piszą m.in.:
- Michael E. Porter o wpływie sił konkurencyjnych na strategię,
- Clayton M. Christensen o przełomowej innowacji,
- Tim Brown o myśleniu projektowym,
- Linda A. Hill o stawaniu się szefem,
- Daniel Goleman o inteligencji emocjonalnej,
- Erik Brynjolfsson i Andrew McAfee o sztucznej inteligencji,
- Robert Livingston o równości rasowej w pracy,
- Amy C. Edmondson i Mark Mortensen o bezpieczeństwie psychicznym w hybrydowym miejscu pracy,
- Robert B. Cialdini o nauce perswazji,
- W. Chan Kim i Renée Mauborgne o strategii błękitnego oceanu,
- Gary Hamel i C.K. Prahalad o zamyśle strategicznym,
- Peter F. Drucker o zarządzaniu sobą.
Bez względu na to, czy jesteś stałym czytelnikiem „Harvard Business Review”, czy spotykasz się z tym pismem po raz pierwszy, książka ta zapewni ci wszystko, czego potrzebujesz, by zrozumieć kluczowe koncepcje w dziedzinie biznesu i zarządzania.
Producent:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:
Podmiot odpowiedzialny:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:
Szczegóły
Tytuł: 100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stuleciaAutor: Opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo: Rebis
Kod paskowy: 9788383380636
ISBN: 978-83-8338-063-6
Tytuł oryginału: HBR at 100:The Most Influential and Innovative Articles from HBR's First Century
Tłumacz: Jóźwiak Bożena
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 512
Format: 15.0 x 22.5 cm
Oprawa: Twarda
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Gry wojenne Taktyka i strategia Walki grupowe
Wiedza Powszechna
Przebudzenie
Duchowość bez religii.
Duchowość bez religii.
Galaktyka
Strażnicy istnienia w. 2020
Studio Astropsychologii
Świadomość. Klucz do życia w równowadze
Czarna Owca
Przestań siebie naprawiać
Zysk i S-ka