100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia

Rebis

  • Rok wydania: 2023
  • Format: 15.0 x 22.5 cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
poniedziałek (2024-05-06)
Sugerowana cena
79,00 PLN
Nasza cena
55,74 PLN
Oszczędzasz 30%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 49,94 zł



Fundamentalne koncepcje dotyczące zarządzania zebrane w jednym tomie!

„Harvard Business Review”
to najważniejsza platforma prezentacji myśli i idei w zakresie biznesu. Aby uczcić stulecie istnienia pisma, przygotowaliśmy wybór najbardziej kluczowych artykułów. Ich autorzy, niekwestionowane autorytety oraz liderzy biznesu i zarządzania, na przestrzeni stulecia zabierają głos na prekursorskie tematy. Piszą m.in.:
  • Michael E. Porter o wpływie sił konkurencyjnych na strategię,
  • Clayton M. Christensen o przełomowej innowacji,
  • Tim Brown o myśleniu projektowym,
  • Linda A. Hill o stawaniu się szefem,
  • Daniel Goleman o inteligencji emocjonalnej,
  • Erik Brynjolfsson i Andrew McAfee o sztucznej inteligencji,
  • Robert Livingston o równości rasowej w pracy,
  • Amy C. Edmondson i Mark Mortensen o bezpieczeństwie psychicznym  w hybrydowym miejscu pracy,
  • Robert B. Cialdini o nauce perswazji,
  • W. Chan Kim i Renée Mauborgne o strategii błękitnego oceanu,
  • Gary Hamel i C.K. Prahalad o zamyśle strategicznym,
  • Peter F. Drucker o zarządzaniu sobą.
Bez względu na to, czy jesteś stałym czytelnikiem „Harvard Business Review”, czy spotykasz się z tym pismem po raz pierwszy, książka ta zapewni ci wszystko, czego potrzebujesz, by zrozumieć kluczowe koncepcje w dziedzinie biznesu i zarządzania.

Szczegóły

Tytuł: 100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia
Autor: Praca zbiorowa
Wydawnictwo: Rebis
Kod paskowy: 9788383380636
ISBN: 978-83-8338-063-6
Tytuł oryginału: HBR at 100:The Most Influential and Innovative Articles from HBR's First Century
Tłumacz: Jóźwiak Bożena
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 512
Format: 15.0 x 22.5 cm
Oprawa: Twarda

Recenzje