Jak przedstawić kryzys, aby opis i relacje w mediach sprzyjały jego rozwiązaniu Jak zarządzić kryzysem Autorka prezentuje sytuacje kryzysowe, które dotknęły spółki giełdowe, instytucje publiczne, samorządy lokalne, małe i duże firmy. Podane zostały przykłady sprawnego zarządzania kryzysem, działań antykryzysowych i klasycznych błędów, wynikających z braku przygotowania lub niedostatecznego doświadczenia. Część z nich nie jest znana szerokiej opinii publicznej, inne były głośno komentowane, choć nigdy nie opisano ich wszystkich aspektów. Każdy kryzys został przedstawiony według schematu: sytuacja wyjściowa krotki opis i pozycja rynkowa firmy przyczyny i symptomy kryzysu rozwój wypadków obraz sytuacji w mediach skutki kryzysu komentarz osoby zaangażowanej w prace sztabu kryzysowego podsumowanie wskazujące na najważniejsze błędy popełnione w trakcie kryzysu lub decyzje, które zadecydowały o jego przezwyciężeniu. Wszechstronne ujście tematu od chronologii wydarzeń, poprzez ich wydźwięk medialny i strategię działania, aż po efekty jest nowością w literaturze przedmiotu.
Szczegóły
Tytuł: Kryzysowe public relationsAutor: Podraza Urszula
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376410258
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 258
Format: 14.0x20.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.32 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Prawo dewizowe z komentarzem
Branta
Sześć życzeń Natalki
Drozd
Wytworny rzeźnik
Vis-a-Vis Etiuda
Camp Rock Dzienniki rockowe
Egmont
Polska Zabytki techniki
Carta Blanca