Marzy Ci się top 10 wyników wyszukiwania? Wskakuj!
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy w mediach społecznościowych. Zasięgi, zasięgi, zasięgi ― oto Święty Graal współczesnego internetu. Nie możesz o nich zapominać, skoro wiążesz swoją przyszłość z aktywnością w sieci.
Jak się stać widocznym w internecie? Jak się wyróżnić spośród innych, którzy także ciekawie piszą, mają świetny wizerunek i interesującą propozycję dla świata ― i stanowią Twoją konkurencję? Odpowiedź tkwi w angielskim akronimie SEO, oznaczającym optymalizację stron, tekstów, grafik w taki sposób, by stały się one bardziej „atrakcyjne” dla wyszukiwarek internetowych. Z tej książki dowiesz się, jak zrobić to samodzielnie, bez ponoszenia kosztów lub przy zainwestowaniu niewielkich środków.
Najważniejsze zagadnienia:
kwestie kontentowe ― czyli wszystko, co dotyczy doboru słów kluczowych i budowy treści
aspekty techniczne ― architektura bloga, optymalizacja poszczególnych taksonomii, dane strukturalne, konfiguracja pluginów SEO, czas ładowania strony i Core Web Vitals
narzędzia ułatwiające optymalizację ― darmowe i płatne
sposoby na stałe zwiększanie zasięgu bloga ― w tym sprzedaż artykułów sponsorowanych
opinie innych ekspertów – czyli co jeszcze możesz zrobić, by odnieść sukces nie tylko w wyszukiwarce
Szczegóły
Tytuł: SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistychAutor: Ewelina Podrez-Siama
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328398061
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 296
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.53 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym
Media Rodzina