Język w telewizji. Antologia

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego

  • Rok wydania: 2016
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
44,10 PLN
Nasza cena
43,22 PLN
Oszczędzasz 2%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 42,60 zł



Antologia niniejsza jest uszczegółowieniem poprzedniego wydawnictwa redaktorek pt. Język w mediach. Antologia. W dwu wydaniach, których doczekała się publikacja (2012, 2014), zamieściłyśmy działy poświęcone poszczególnym mediom masowym, przypisując im kilka reprezentatywnych wedle nas artykułów. Każdy redaktor i autor projektuje pewnego czytelnika. Tymi dla wybranych do tej antologii tekstów są odbiorcy zainteresowani w jakimkolwiek stopniu (adept, badacz, słuchacz, student) poglądami językoznawców, mediolingwistów, komunikologów, medioznawców, kulturoznawców. Małgorzata Kita, Iwona Loewe *** W latach 80. XX wieku w europejskiej telewizji zaszły zmiany, które w Polsce można obserwować dopiero na przełomie wieków. Pięćdziesiąt pierwszych lat telewizji określono mianem paleotelewizji, potem zaczął się czas neotelewizji. Telewizja dziś upublicznia za zgodą swojego odbiorcy to, co było dotąd prywatne. Kultura mediów informujących i edukujących uległa transformacji do kultury współuczestnictwa w tych czynnościach - kultury reakcji.


Szczegóły

Tytuł: Język w telewizji. Antologia
Autor: Małgorzata Kita, Iwona Loewe
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
ISBN: 9788380126954
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 256

Recenzje