Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T.2

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego

  • Rok wydania: 2016
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
21,00 PLN
Nasza cena
20,58 PLN
Oszczędzasz 2%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 20,29 zł



Autopromocja w przestrzeni publicznej stała się w ostatnich latach niezwykle sprawnym narzędziem działań zmierzających do osiągnięcia określonych celów zarówno przez rozmaite instytucje, jak i same jednostki. Jednak aby móc w sposób właściwy, a więc z określonym skutkiem, wypromować siebie czy wytwory własnego umysłu, należy znać pewne mechanizmy rządzące współczesnym rynkiem. Zbiór przedłożonych artykułów składających się na tom Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś jest próbą ukazania autopromocji jako kategorii żywo obecnej w różnych dziedzinach naszego życia. Interesujące będzie zatem pokazanie różnych technik autopromocyjnych, które śmiało mogą zostać włączone do dobrych praktyk komunikacyjnych. Skoncentrowanie na tym co dawniej ma na celu przybliżenie miejsc w przeszłości, w których owe praktyki były wykorzystywane, dając początek wszelkim obecnie stosowanym mechanizmom. Ujęcie synchroniczne i diachroniczne ma zatem uświadomić czytelnikowi, że autopromocja i autoprezentacja to kategorie, których we współczesnym świecie, tak mocno zanurzonym w kulturze mediów, nie sposób uniknąć. Co więcej, nie można ignorować ich wagi. Należy pogłębiać wiedzę na ich temat, aby stawać się z jednej strony świadomym odbiorcą, z drugiej zaś profesjonalnym i intencjonalnym nadawcą komunikatów autopromocyjnych.


Szczegóły

Tytuł: Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T.2
Autor: Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
ISBN: 9788380127678
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 168

Recenzje