Autor wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana nie tylko na korzyści dla konsumenta, we wszystkich pełnionych przez niego funkcjach w gospodarce: pracownika, przedsiębiorcy, konsumenta i obywatela, ale także na integralne korzyści dla całego gospodarstwa domowego. Zadowolony konsument nie może tracić pracy ani rozwojowego środowiska naturalnego, technologicznego czy społecznego. Przedstawiona w książce teoria efektywnej konkurencji i efektywnych dominacji ma temu służyć i stanowić swoistą „ekonomiczną teorię wszystkiego”. Profesor Adam Noga pracuje w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, w której w 2004 roku objął Katedrę Ekonomii.
Szczegóły
Tytuł: Teoria konkurencjiPodtytuł: Ekonomiczna teoria wszystkiego
Autor: Adam Noga
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788381755191
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 240
Format: 15.8x23.3cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami