Sternicy mediów
Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2023
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
154,00 PLN
Nasza cena
140,03 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 122,01 zł



Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 1989 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki, Robert Kwiatkowski, Marek Markiewicz, Jerzy Urban, Wiesław Walendziak, Mariusz Walter, Bronisław Wildstein.

Szczegóły

Tytuł: Sternicy mediów
Podtytuł: Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku
Autor: Bogusław Nierenberg
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301232344
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 436
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Twarda

Recenzje