Sternicy mediów
Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 1989 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki, Robert Kwiatkowski, Marek Markiewicz, Jerzy Urban, Wiesław Walendziak, Mariusz Walter, Bronisław Wildstein.
Szczegóły
Tytuł: Sternicy mediówPodtytuł: Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku
Autor: Bogusław Nierenberg
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301232344
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 436
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Twarda
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Sztuka świętowania
Lira
Vietato fumare
czyli reszta z bloga i coś jeszcze
czyli reszta z bloga i coś jeszcze
Prószyński Media
Raptularz
PIW