W książce autorzy rozważają czynniki, które determinują długookresowe sukcesy firmy uczestniczącej w wymianie międzynarodowej, a więc w procesach internacjonalizacji. W związku z tym autorzy skupili uwagę na: istocie procesu internacjonalizacji firmy, podejściu sieciowym do procesu internacjonalizacji, typologii zachowań firm w procesie internacjonalizacji oraz analizie tych zachowań. Zaletą książki jest przedstawienie studiów przypadków, obrazujących zachowania realnych firm w procesie internacjonalizacji.
Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, ekonomii, zarządzania, międzynarodowych stosunków gospodarczych, a także menedżerów firm funkcjonujących na rynkach międzynarodowych.
Producent:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.
ul. Wawelska 78/22
02-034 Warszawa (PL)
tel: +48 795 189 901
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł: Zachowanie przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacjiPodtytuł: Podejścjie sieciowe
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320818222
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 156
Format: 16.2x23.8cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.29 kg
Redakcja: Fonfara Krzysztof