UX writing
Moc języka w produktach cyfrowych

Onepress

  • Rok wydania: 2023
  • Format: 15.8x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze
Sugerowana cena
79,00 PLN
Nasza cena
65,40 PLN
Oszczędzasz 18%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 54,10 zł



Gdy piszesz, myśl o ludziach. To się opłaca! UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem. Tworzenie treści dla aplikacji wydaje się trudne ? i trochę tak jest. Jednak z właściwym wsparciem, na przykład takim jak ten poradnik, odpowiednio zadbasz o ludzkie emocje przy użyciu słów i klarownych komunikatów. Kto wie, może nabierzesz w tej sztuce takiej biegłości, że UX writing stanie się Twoim sposobem na zawodowe życie? Uwaga! Ten poradnik powstał specjalnie z myślą o polskich realiach i tekstach polskojęzycznych, jednak większość zawartych tu wskazówek, o ile nie dotyczą stricte gramatyki polskiej, można bez problemu zastosować do produktów anglojęzycznych czy innych z kręgu kultury zachodniej.

Producent:
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice (Polska)
tel: (32) 230-98-63
email: gpsr@grupahelion.pl


Szczegóły

Tytuł: UX writing
Podtytuł: Moc języka w produktach cyfrowych
Autor: Wojciech Aleksander
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788383222400
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 392
Format: 15.8x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.53 kg

Recenzje