RAPORTOWANIE ZINTEGROWANE O MODELU BIZNESU w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa

CeDeWu

  • Rok wydania: 2023
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
80,00 PLN
Nasza cena
74,21 PLN
Oszczędzasz 8%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 68,67 zł



Informowanie niefinansowe zajmuje ważne miejsce w strategii komunikacyjnej przedsiębiorstwa. Elementem tej sprawozdawczości jest model biznesu, ujawniany w Polsce przez niektóre przedsiębiorstwa obligatoryjnie. Model biznesu stanowi w pewien sposób skondensowany obraz działalności przedsiębiorstwa, poprzez holistyczne podejście do opisu prowadzonego przez przedsiębiorstwo biznesu i jego wpływu na otoczenie bliższe i dalsze. Książka przedstawia wyniki badań nad ujawnieniami modelu biznesu przez spółki czterech branż (energetyka, paliwa, górnictwo, telekomunikacja), notowane na GPW w Warszawie. W publikacji zaprezentowano m.in.: • podstawowe atrybuty sprawozdawczości korporacyjnej, z uwzględnieniem holistycznego podejścia do postrzegania przedsiębiorstwa i systemu informacji ekonomicznej prezentowanego głównie w raporcie zintegrowanym, • szczegółową charakterystykę koncepcji modelu biznesu, jego klasyfikacje, determinanty zmian oraz komponenty, • charakterystykę wartości przedsiębiorstwa i zarządzania wartością przedsiębiorstwa, w tym podsumowano metody pomiaru wartości przedsiębiorstwa, • sprawozdawczość i ocenę modelu biznesu na bazie określonego składu czterech komponentów – kapitały, działania biznesowe, efekty wyjściowe, rezultaty.

Szczegóły

Tytuł: RAPORTOWANIE ZINTEGROWANE O MODELU BIZNESU w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa
Autor: Beata Dratwińska-Kania, Aleksandra Ferens, Aleksandra Szewieczek
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381027915
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 230
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.23 kg

Recenzje