Przedsiębiorczość strategiczna jako koncepcja rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Przedsiębiorczość strategiczna jest ideą, która odwołuje się do procesu przedsiębiorczego i zarządzania strategicznego. Można ją uznać za koncepcję rozwoju przedsiębiorstw, która łączy identyfikację i wykorzystywanie okazji z kształtowaniem przewagi konkurencyjnej. Monografia koncentruje się na przedsiębiorczości strategicznej w kontekście małych i średnich przedsiębiorstw.
„Podjęta w monografii tematyka przedsiębiorczości strategicznej (PS) jako koncepcji rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) to interesujący, aktualny i ważny problem badawczy. PS stanowi unikatowe połączenie procesu przedsiębiorczego i zarządzania strategicznego z budową przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw sektora MŚP. Potwierdza to przeprowadzony przez Autora rzetelny, wyczerpujący, a przy tym bardzo czytelny systematyczny przegląd literatury (oparty na bazach Scopus i Web of Science, z wykorzystaniem oprogramowania MAXQDA)”.
Z recenzji dr hab. Anny Adamik, prof. PŁ
„Książkę oceniam bardzo wysoko. Jest to publikacja, która wypełnia lukę na polskim rynku wydawniczym. Może zainteresować badaczy problematyki przedsiębiorczości i zarządzania, nauczycieli akademickich i studentów, jak również autorów publikacji naukowych. Będzie cennym uzupełnieniem obecnej na rynku oferty z tego zakresu”.
Z recenzji dr. hab. Jacka Pasiecznego, prof. UW
O Autorze
Jacek Gancarczyk – doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu, adiunkt w Instytucie Przedsiębiorczości na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Jego działalność badawcza i publikacyjna koncentruje się na przedsiębiorczości, małych i średnich przedsiębiorstwach oraz klastrach przemysłowych. Posiada doświadczenie w krajowych i międzynarodowych projektach badawczych (EU, USA, Japonia), zarówno jako partner, jak i koordynator. Jest członkiem European Council for Small Business and Entrepreneurship (ECSB).
„Podjęta w monografii tematyka przedsiębiorczości strategicznej (PS) jako koncepcji rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) to interesujący, aktualny i ważny problem badawczy. PS stanowi unikatowe połączenie procesu przedsiębiorczego i zarządzania strategicznego z budową przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw sektora MŚP. Potwierdza to przeprowadzony przez Autora rzetelny, wyczerpujący, a przy tym bardzo czytelny systematyczny przegląd literatury (oparty na bazach Scopus i Web of Science, z wykorzystaniem oprogramowania MAXQDA)”.
Z recenzji dr hab. Anny Adamik, prof. PŁ
„Książkę oceniam bardzo wysoko. Jest to publikacja, która wypełnia lukę na polskim rynku wydawniczym. Może zainteresować badaczy problematyki przedsiębiorczości i zarządzania, nauczycieli akademickich i studentów, jak również autorów publikacji naukowych. Będzie cennym uzupełnieniem obecnej na rynku oferty z tego zakresu”.
Z recenzji dr. hab. Jacka Pasiecznego, prof. UW
O Autorze
Jacek Gancarczyk – doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu, adiunkt w Instytucie Przedsiębiorczości na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Jego działalność badawcza i publikacyjna koncentruje się na przedsiębiorczości, małych i średnich przedsiębiorstwach oraz klastrach przemysłowych. Posiada doświadczenie w krajowych i międzynarodowych projektach badawczych (EU, USA, Japonia), zarówno jako partner, jak i koordynator. Jest członkiem European Council for Small Business and Entrepreneurship (ECSB).
Szczegóły
Tytuł: Przedsiębiorczość strategiczna jako koncepcja rozwoju małych i średnich przedsiębiorstwAutor: Jacek Gancarczyk
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Kod paskowy: 9788323353188
ISBN: 978-83-233-5318-8
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 286
Format: 15.8 x 23.5 cm
Oprawa: Miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kryptowaluty od zera
Novae Res