Zarządzanie emocjami Komercjalizacja ludzkich uczuć

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2009
  • Format: 14.0x20.0cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,90 PLN
Nasza cena
27,51 PLN



Epoka kapitalizmu, w której żyjemy, stawia przed nami coraz to nowe wymagania społeczne i emocjonalne. Jednym z nich jest zdefiniowana i pasjonująco opisana przez Hochschild praca emocjonalna, wykonywana a z całą pewnością wymagana na różnych stanowiskach związanych z usługami. Mimo, iż obiektem badań tej amerykańskiej socjolożki było środowisko stewardes i windykatorów, tak naprawdę mówi ona o wszystkich, którzy w swojej pracy muszą w instrumentalny sposób wykorzystywać bądź tłumić własne emocje. Czy emocje, którymi zarządzamy w sferze publicznej, przekładają się na naszą sferę prywatną Jakie są różnice w zarządzaniu emocjami między kobietami a mężczyznami To pytania, która stawia Hochschild, kreśląc nowe zobowiązania związane z pracą w tzw. trzecim sektorze. Książka jest jedną z najbardziej znanych prac Hochschild, pierwszą przetłumaczoną na język polski, nagrodzoną Charles Cooley Award w 1983 roku przez Amerykańskie Towarzystwo Socjologiczne.

Szczegóły

Tytuł: Zarządzanie emocjami Komercjalizacja ludzkich uczuć
Autor: Hochschild Arlie Russel
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Seria: SOCJOLOGIA WSPÓŁCZESNA
Kod paskowy: 978830115696101
ISBN: 9788301156961
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 286
Format: 14.0x20.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.33 kg

Recenzje