Epoka kapitalizmu, w której żyjemy, stawia przed nami coraz to nowe wymagania społeczne i emocjonalne. Jednym z nich jest zdefiniowana i pasjonująco opisana przez Hochschild praca emocjonalna, wykonywana a z całą pewnością wymagana na różnych stanowiskach związanych z usługami. Mimo, iż obiektem badań tej amerykańskiej socjolożki było środowisko stewardes i windykatorów, tak naprawdę mówi ona o wszystkich, którzy w swojej pracy muszą w instrumentalny sposób wykorzystywać bądź tłumić własne emocje. Czy emocje, którymi zarządzamy w sferze publicznej, przekładają się na naszą sferę prywatną Jakie są różnice w zarządzaniu emocjami między kobietami a mężczyznami To pytania, która stawia Hochschild, kreśląc nowe zobowiązania związane z pracą w tzw. trzecim sektorze.
Książka jest jedną z najbardziej znanych prac Hochschild, pierwszą przetłumaczoną na język polski, nagrodzoną Charles Cooley Award w 1983 roku przez Amerykańskie Towarzystwo Socjologiczne.
Szczegóły
Tytuł: Zarządzanie emocjami Komercjalizacja ludzkich uczućAutor: Hochschild Arlie Russel
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Seria: SOCJOLOGIA WSPÓŁCZESNA
Kod paskowy: 978830115696101
ISBN: 9788301156961
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 286
Format: 14.0x20.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.33 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kłamstwo i jego wykrywanie w biznesie polityce i małżeństwie
Wydawnictwo Naukowe PWN
Społeczne ramy pamięci
Wydawnictwo Naukowe PWN
Prowadzenie wywiadów
Wydawnictwo Naukowe PWN
Metody badań jakościowych Tom 1
Wydawnictwo Naukowe PWN
Psychologia dorastania
Zmiany rozwojowe w dobie globalizacji.
Zmiany rozwojowe w dobie globalizacji.
Wydawnictwo Naukowe PWN
Imiona - Ojca
Wydawnictwo Naukowe PWN
Jak umysł rośnie w siłę, gdy mózg się starzeje
Wydawnictwo Naukowe PWN