To nie jest książka o strategii biznesowej.
Strategia zmienia się jak pory roku.
To książka o czymś znacznie trwalszym.
U podstaw wszelkich sukcesów i porażek, z którymi się zetknąłem – zarówno w mojej karierze przedsiębiorcy, jak i podczas setek przeprowadzonych przeze mnie wywiadów w moim podcaście „The Diary of a CEO“ – leży pewien zestaw zasad. Wytrzymują one próbę czasu, mają zastosowanie w dowolnej branży i nadają się do wykorzystania przez każdego, kto chce stworzyć coś wielkiego lub stać się kimś wielkim.
To fundamentalne zasady, które pomagają osiągać doskonałe wyniki.
Są one zakorzenione w psychologii i naukach behawioralnych, czerpią z mądrości dziesiątek tysięcy osób, które ankietowałem na wszystkich kontynentach i w każdej grupie wiekowej, i pochodzą z rozmów z ludźmi odnoszącymi największe sukcesy na świecie.
Te zasady sprawdzają się teraz i będą się sprawdzać za sto lat.
Gotowi? Zaczynamy?
Podcast Stevena Bartletta „The Diary of a CEO“ (najpopularniejszy w Europie i plasujący się w pierwszej dziesiątce na świecie) to pozbawiona filtrów opowieść o niezwykłych losach ludzi, którzy zdefiniowali kulturę, wspięli się na szczyty i wykreowali historie warte poznania. Rozmawiając z najbardziej wpływowymi osobistościami, ekspertami i myślicielami, Steven za każdym razem wyrusza w inspirującą podróż – odkrywa niewypowiedziane dotąd prawdy i zdobywa nowe doświadczenia, które wzbogacają życie zarówno jego, jak i jego widzów. Podcast „The Diary of a CEO“ jest wyjątkowy ze względu na swoją surowość, szczerość i emocjonalność. Zgodnie ze słowem „pamiętnik“ („diary“) w tytule przedstawia sprawy, którymi ludzie zwykle się nie dzielą, opowiedziane ze szczerością, jakiej na próżno szukać w większości podcastów z wywiadami.
Steven Bartlett to nagradzany brytyjski przedsiębiorca, inwestor w ponad czterdziestu spółkach, prelegent, poczytny autor i twórca kontentu internetowego. Mając dwadzieścia dwa lata, założył agencję reklamową Social Chain, a w wieku dwudziestu siedmiu lat wprowadził ją na giełdę. Jest założycielem spółki thirdweb z siedzibą w San Francisco oraz nowatorskiej firmy marketingowej Flight Story. Pisano o nim w „Forbesie“, „Business Insiderze“, „Financial Timesie“ i „Guardianie“. Został zaliczony do grona „30 Under 30“ „Forbesa“ (30 najbardziej wpływowych osób poniżej 30. roku życia) i jest najmłodszym zwycięzcą „Dragons’ Den“. Przemawiał na forum Organizacji Narodów Zjednoczonych, na festiwalu SXSW wspierającym kreatywne jednostki, w ramach wykładów TEDx i obok Baracka Obamy podczas VTEX Day. Jego pierwsza książka „Happy Sexy Millionaire“ trafiła na drugie miejsce listy bestsellerów „Sunday Timesa“.
Książka równie zaskakująca, co przekonująca. Rady Stevena zwielokrotnią twoje szanse na realizację najśmielszych marzeń. – Marie Forleo, autorka bestsellera „Wszystko da się ogarnąć“
Splatając wyniki najnowszych badań naukowych, własne doświadczenia i fascynujące historie, Steven podpowiada czytelnikom, jak na nowo zdefiniować sukces i wykorzystać w pełni swój potencjał. Lektura obowiązkowa dla każdego, kto ma odwagę marzyć o rzeczach wielkich. – Jay Shetty, autor bestsellerów „Zacznij myśleć jak mnich“ i „8 zasad miłości“
„Nigdy nie sprzeciwiaj się rozmówcy“, „nie zwalczaj przekonań, tylko wzbudzaj nowe“… Ta książka jest pełna zaskakującej mądrości, dzięki której dokonasz postępów w życiu osobistym i zawodowym. Szczerze polecam. – Scott Galloway, profesor Stern School of Business przy Uniwersytecie Nowojorskim
Nowa generacja CEO przejmuje świat biznesu. Hardzi, nieomylni prezesi ustępują miejsca tym, którzy mówią o swoich uczuciach, kierują się ciekawością i są gotowi pracować nad sobą (…) Steven Bartlett przewodzi tej rewolucji! Jego książka to niezbędnik każdego lidera, który chce wprowadzić siebie i nas w nową erę. – Simon Sinek, optymista, autor bestsellerów „Zaczynaj od DLACZEGO“ i „Gra bez końca“
Strategia zmienia się jak pory roku.
To książka o czymś znacznie trwalszym.
U podstaw wszelkich sukcesów i porażek, z którymi się zetknąłem – zarówno w mojej karierze przedsiębiorcy, jak i podczas setek przeprowadzonych przeze mnie wywiadów w moim podcaście „The Diary of a CEO“ – leży pewien zestaw zasad. Wytrzymują one próbę czasu, mają zastosowanie w dowolnej branży i nadają się do wykorzystania przez każdego, kto chce stworzyć coś wielkiego lub stać się kimś wielkim.
To fundamentalne zasady, które pomagają osiągać doskonałe wyniki.
Są one zakorzenione w psychologii i naukach behawioralnych, czerpią z mądrości dziesiątek tysięcy osób, które ankietowałem na wszystkich kontynentach i w każdej grupie wiekowej, i pochodzą z rozmów z ludźmi odnoszącymi największe sukcesy na świecie.
Te zasady sprawdzają się teraz i będą się sprawdzać za sto lat.
Gotowi? Zaczynamy?
Podcast Stevena Bartletta „The Diary of a CEO“ (najpopularniejszy w Europie i plasujący się w pierwszej dziesiątce na świecie) to pozbawiona filtrów opowieść o niezwykłych losach ludzi, którzy zdefiniowali kulturę, wspięli się na szczyty i wykreowali historie warte poznania. Rozmawiając z najbardziej wpływowymi osobistościami, ekspertami i myślicielami, Steven za każdym razem wyrusza w inspirującą podróż – odkrywa niewypowiedziane dotąd prawdy i zdobywa nowe doświadczenia, które wzbogacają życie zarówno jego, jak i jego widzów. Podcast „The Diary of a CEO“ jest wyjątkowy ze względu na swoją surowość, szczerość i emocjonalność. Zgodnie ze słowem „pamiętnik“ („diary“) w tytule przedstawia sprawy, którymi ludzie zwykle się nie dzielą, opowiedziane ze szczerością, jakiej na próżno szukać w większości podcastów z wywiadami.
Steven Bartlett to nagradzany brytyjski przedsiębiorca, inwestor w ponad czterdziestu spółkach, prelegent, poczytny autor i twórca kontentu internetowego. Mając dwadzieścia dwa lata, założył agencję reklamową Social Chain, a w wieku dwudziestu siedmiu lat wprowadził ją na giełdę. Jest założycielem spółki thirdweb z siedzibą w San Francisco oraz nowatorskiej firmy marketingowej Flight Story. Pisano o nim w „Forbesie“, „Business Insiderze“, „Financial Timesie“ i „Guardianie“. Został zaliczony do grona „30 Under 30“ „Forbesa“ (30 najbardziej wpływowych osób poniżej 30. roku życia) i jest najmłodszym zwycięzcą „Dragons’ Den“. Przemawiał na forum Organizacji Narodów Zjednoczonych, na festiwalu SXSW wspierającym kreatywne jednostki, w ramach wykładów TEDx i obok Baracka Obamy podczas VTEX Day. Jego pierwsza książka „Happy Sexy Millionaire“ trafiła na drugie miejsce listy bestsellerów „Sunday Timesa“.
Książka równie zaskakująca, co przekonująca. Rady Stevena zwielokrotnią twoje szanse na realizację najśmielszych marzeń. – Marie Forleo, autorka bestsellera „Wszystko da się ogarnąć“
Splatając wyniki najnowszych badań naukowych, własne doświadczenia i fascynujące historie, Steven podpowiada czytelnikom, jak na nowo zdefiniować sukces i wykorzystać w pełni swój potencjał. Lektura obowiązkowa dla każdego, kto ma odwagę marzyć o rzeczach wielkich. – Jay Shetty, autor bestsellerów „Zacznij myśleć jak mnich“ i „8 zasad miłości“
„Nigdy nie sprzeciwiaj się rozmówcy“, „nie zwalczaj przekonań, tylko wzbudzaj nowe“… Ta książka jest pełna zaskakującej mądrości, dzięki której dokonasz postępów w życiu osobistym i zawodowym. Szczerze polecam. – Scott Galloway, profesor Stern School of Business przy Uniwersytecie Nowojorskim
Nowa generacja CEO przejmuje świat biznesu. Hardzi, nieomylni prezesi ustępują miejsca tym, którzy mówią o swoich uczuciach, kierują się ciekawością i są gotowi pracować nad sobą (…) Steven Bartlett przewodzi tej rewolucji! Jego książka to niezbędnik każdego lidera, który chce wprowadzić siebie i nas w nową erę. – Simon Sinek, optymista, autor bestsellerów „Zaczynaj od DLACZEGO“ i „Gra bez końca“
Szczegóły
Tytuł: The Diary of a CEO. 33 zasady biznesu i życiaAutor: Steven Bartlett
Wydawnictwo: Insignis
Kod paskowy: 9788367710961
ISBN: 978-83-67710-96-1
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 384
Format: 21.0 x 14.0 cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Sztuka rysowania dla dzieci
Publicat
Neurohacking
Purple Book
Kiedy ptaki powrócą
Sonia Draga
Psychologia dla zabieganych
Insignis