Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa

CeDeWu

  • Rok wydania: 2024
  • Format: 23.5x16.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
60,00 PLN
Nasza cena
54,83 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 51,50 zł



Monografia jest poświęcona wskazaniu miejsca i roli rachunku kosztów klienta w modelowaniu wartości przedsiębiorstwa. Dostarcza Czytelnikowi wiedzę o tym: • jak interpretować wartość przedsiębiorstwa, • jaka jest rola klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa, • jak ważne z punktu widzenia wyników przedsiębiorstwa są relacje z klientami, • jakie są miary i uwarunkowania przeprowadzania wyceny wartości klientów, • jaka jest rola rachunku kosztów klienta w przedsiębiorstwie, • w jaki sposób rachunek kosztów klienta może wspierać kreowanie wartości przedsiębiorstwa. Niewątpliwą zaletą książki jest jej interdyscyplinarność - łączy ze sobą elementy rachunkowości, finansów i marketingu. Zaprezentowano w niej nowoczesną koncepcję wykorzystania rachunku kosztów klienta w procesie kreowania wartości przedsiębiorstwa. Publikacja adresowana jest do: • kadry kierowniczej i menedżerów różnych szczebli zarządzania, • specjalistów ds. controllingu oraz analityków finansowych, • pracowników działów finansowo-księgowych, • słuchaczy studiów podyplomowych, • studentów kierunków ekonomicznych.

Szczegóły

Tytuł: Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa
Autor: Maria Kubacka
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381027601
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 152
Format: 23.5x16.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.25 kg

Recenzje