Media a wyzwania XXI wieku

TRIO

  • Rok wydania: 2009
  • Format: 14.4x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
35,00 PLN
Nasza cena
22,76 PLN



Informowanie i komunikowanie są niezbędne do budowania społeczeństwa obywatelskiego. Bez nich obywatele nie będą w stanie uczestniczyć w życiu politycznym ani w pełni egzekwować swoich praw. (...) Rolą mediów XXI wieku jest o wiele więcej niż przekazywanie informacji. Chodzi o jakość demokracji i o budowanie osnowy społeczeństwa.
Margot Wallstrom wiceprzewodnicząca Komisji Europejskiej

Szczegóły

Tytuł: Media a wyzwania XXI wieku
Wydawnictwo: TRIO
Kod paskowy: 9788374361743
ISBN: 978-83-7436-174-3
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 316
Format: 14.4x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.39 kg

Recenzje