Gra towarzyska polegająca na blefowaniu i zapamiętywaniu. Gracze wręczają sobie prezenty, starając się zapamiętać, kto co dał i jaki prezent mają przed sobą. Czy tym prezentem był kapelusz, wiadro czy pachołek drogowy?!
Jeśli nie pamiętają, muszą blefować, aby uniknąć punktu karnego.
JAK GRAĆ?
Gracze wręczają sobie prezenty, starając się zapamiętać, kto co dał i jaki prezent mają przed sobą. Jeśli nie pamiętają, muszą blefować!
Na odwrocie karty znajduje się strzałka wskazująca kierunek, w którym gracz musi przekazać prezent (w prawo lub w lewo). Gdy gracz przekazuje prezent, nazywa go na głos, mówiąc: „Mam dla Ciebie fajny ...” (np. Kapelusz).
Gracz ma dwie opcje:
Jeśli nie pamiętają, muszą blefować, aby uniknąć punktu karnego.
JAK GRAĆ?
Gracze wręczają sobie prezenty, starając się zapamiętać, kto co dał i jaki prezent mają przed sobą. Jeśli nie pamiętają, muszą blefować!
Na odwrocie karty znajduje się strzałka wskazująca kierunek, w którym gracz musi przekazać prezent (w prawo lub w lewo). Gdy gracz przekazuje prezent, nazywa go na głos, mówiąc: „Mam dla Ciebie fajny ...” (np. Kapelusz).
Gracz ma dwie opcje:
- jeśli uważa, że na karcie rzeczywiście znajduje się wskazany przez obdarowującego prezent to powinien go przyjąć. W takiej sytuacji kładzie swój nowy prezent nad swoją oryginalną (starą) kartą – w taki sposób, żeby nie było widać co to jest.
- może odrzucić kartę, jeśli uważa, że prezent nie został poprawnie nazwany przez obdarowującego. Gracz odwraca kartę i ujawnia prezent. Gracz, który się pomylił (obdarowujący lub obdarowany) zabiera kartę i umieszcza ją odkrytą na swoim stosie kart odrzuconych jako punkt karny!
WYGRANA
Gra kończy się, gdy jeden z graczy otrzyma 3 punkty karne! Gracz, który na koniec ma najniższy wynik, wygrywa!
INFORMACJE DODATKOWE:
Gra kończy się, gdy jeden z graczy otrzyma 3 punkty karne! Gracz, który na koniec ma najniższy wynik, wygrywa!
INFORMACJE DODATKOWE:
- dwa mechanizmy „utrudnienia rozgrywki”
- możliwość gry we dwie osoby
- skutki uboczne: mnóstwo śmiechu
Zagraj w tę „niezapomnianą” grę z przyjaciółmi i rodziną dla zabawy, śmiechu i odrobiny szaleńczego chaosu.
Cechy gry:
Cechy gry:
- wiek graczy: od 8 roku życia
- liczba graczy: 3 - 8 osób
- czas gry: 15 minut
Zawartość: instrukcja, 110 kart z prostymi ilustracjami
Szczegóły
Tytuł: To nie kapeluszProducent: Ravensburger
Kod paskowy: 4005556227082
Rok wydania: 2024
Format: 12.9 x 10.2 x 3.4 cm
Oprawa: Pudełko
Waga: 0.268 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Czy Bóg wybaczy siostrze Bernadetcie?
Świat Książki
Minecraft - łamigłówka magnetyczna (76432)
Wiek: 8+
Wiek: 8+
Ravensburger
Wyznania
Tajfuny