Era prosumenta 2.0. Jak budować majątek, kupując mądrzej, a nie taniej i polecając innym, aby robili to samo

Studio Emka

  • Rok wydania: 2024
  • Format: 13.5 x 20.5 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze
Sugerowana cena
39,00 PLN
Nasza cena
35,63 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 28,56 zł



Konsumenci wydają pieniądze. Producenci zarabiają pieniądze. Prosumenci mogą robić jedno i drugie!

Konsumenci wydają coraz więcej w centrach handlowych i w sklepach internetowych oferujących niższe ceny. Jednak kupować taniej, to nie zawsze znaczy postępować mądrzej. Oto kilka pytań, które powinny dać konsumentom do myślenia:
  • Czy twój ulubiony sklep zapłacił ci kiedyś za to, że go poleciłeś?
  • Czy sklepy oferują ci możliwość zarabiania pieniędzy czy jedynie wydawania?
  • Czy gdybyś był właścicielem sieci sklepów, kupowałbyś u konkurencji?
  • Czy jakiś sklep internetowy zaoferował ci kiedyś udziały?
  • Czy dzięki eksplozji handlu internetowego stałeś się bogatszy?
Jeśli na te wszystkie pytania odpowiedziałeś „nie", to znaczy, że powinieneś przeczytać tę książkę!

Dr Bill Quain, ekspert w dziedzinie marketingu, pisze o tym, jak przeciętni ludzie mogą zgromadzić nieprzeciętny majątek, wykorzystując siłę prosumpcji.

"Erę prosumenta 2.0" powinni przeczytać ci wszyscy, którzy chcą skorzystać z obecnych trendów i robiąc konieczne codzienne zakupy, zacząć zarabiać pieniądze, zamiast tylko je wydawać.

Dr Bill Quain jest konsultantem globalnego marketingu, wcześniej pracował jako profesor marketingu w czterech amerykańskich wyższych szkołach biznesu. "Era prosumenta 2.0" to dziewiąta z jego dwunastu książek na temat biznesu, marketingu i rozwoju osobistego. Przetłumaczono ją dotąd na 20 języków.

Kraj produkcji: Polska

Producent:
Wydawnictwo Studio Emka
Zapłocie 32 C
02-970 Warszawa (Polska)
tel: 507780504
email: wydawnictwo@studioemka.com.pl


Szczegóły

Tytuł: Era prosumenta 2.0. Jak budować majątek, kupując mądrzej, a nie taniej i polecając innym, aby robili to samo
Autor: Bill Quain
Wydawnictwo: Studio Emka
ISBN: 9788367107730
Tytuł oryginału: Pro-sumer Power II! How to Create Wealth by Being Smarter, Not Cheaper, and Referring Others to Do t
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Tomasz Kućma
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 140
Format: 13.5 x 20.5 cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.17 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: