Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone

Onepress

  • Rok wydania: 2024
Wysyłka:
poniedziałek (2024-11-25)
Sugerowana cena
54,90 PLN
Nasza cena
50,02 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 40,15 zł



Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz



Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego.



Kiedyś taką markę osobistą mieliśmy wśród rodziny i znajomych, tych, których znaliśmy... właśnie - osobiście. Dziś to grono zdecydowanie się poszerzyło. Jesteśmy obecni w social mediach. Publikujemy wpisy na Facebooku, filmy na YouTubie, zdjęcia na Instagramie, krótkie formy na X (dawniej Twitterze) i TikToku. Nasze produkcje docierają tam do szerokiego grona ludzi i coś w nich wywołują. Wrażenia. Emocje. Jedno po drugim, działania, jakie podejmujemy w mediach społecznościowych, budują naszą reputację - markę osobistą. Jak zadbać o to, by była ona taka, jakiej sobie życzymy? Właśnie tego dowiesz się z książki Marcina Żukowskiego.


Szczegóły

Tytuł: Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Kod paskowy: 9788328904927
ISBN: 978-83-289-0492-7
Rok wydania: 2024

Recenzje