Zakłóć kolejność, wprowadź zamieszanie, pozbądź się kart jako pierwszy!
Celem gry jest jak najszybsze pozbycie się kart z ręki. W kolejności zgodnej z ruchem wskazówek zegara gracze odrzucają swoje karty, dopasowując je kolorem lub wartością do karty poprzednika. Jednak można zaburzyć porządek gry, bowiem na każdej karcie znajduje się dodatkowa reguła, która pozwoli pozbyć się kart poza kolejnością! Musimy przy tym nieustannie obserwować zachowania innych, aby z tych reguł skorzystać! To wcale nie jest takie proste!
Wiek: 7+
Liczba graczy: 2 - 7 osób
Czas gry: 30 minut
Elementy gry: 81 kart (po 9 kart w każdym kolorze)
Celem gry jest jak najszybsze pozbycie się kart z ręki. W kolejności zgodnej z ruchem wskazówek zegara gracze odrzucają swoje karty, dopasowując je kolorem lub wartością do karty poprzednika. Jednak można zaburzyć porządek gry, bowiem na każdej karcie znajduje się dodatkowa reguła, która pozwoli pozbyć się kart poza kolejnością! Musimy przy tym nieustannie obserwować zachowania innych, aby z tych reguł skorzystać! To wcale nie jest takie proste!
Wiek: 7+
Liczba graczy: 2 - 7 osób
Czas gry: 30 minut
Elementy gry: 81 kart (po 9 kart w każdym kolorze)
Szczegóły
Tytuł: Gry do Plecaka. Ding! ... i pozamiatanePodtytuł: Wiek: 7+
Autor: Kasper Lapp
Producent: Egmont
Seria: Gry do plecaka
Kod paskowy: 5903707560554
Tytuł tomu: Gry do Plecaka
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Format: 10.0 x 13.0 cm
Oprawa: Pudełko
Waga: 0.3 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Troll 2 Język szwedzki Teoria i praktyka
poziom średnio zaawansowany
poziom średnio zaawansowany
słowo/obraz terytoria
Troll 1 Język szwedzki teoria i praktyka
Poziom podstawowy
Poziom podstawowy
słowo/obraz terytoria
Kapadocja
(wiek: 10+)
(wiek: 10+)
Granna
Koty - natura i wychowanie
Nasza Księgarnia
Apteka domowa
Bellona
Pan Oskar w mieście
Zielona Sowa
Promyki
Chwile, które dodają życia do życia
Chwile, które dodają życia do życia
Levyz Books