Wyślij klienta w drogę ku Waszemu wspólnemu sukcesowi
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco - ta książka jest dla Ciebie.
Została ona pomyślana i napisana tak, by była dla Ciebie przewodnikiem po mapie podróży Twojego klienta (ang. customer journey map). Podczas lektury będziesz towarzyszyć mu w drodze do biznesowego sukcesu, i to przy Twoim pełnym zrozumieniu jego potrzeb i oczekiwań. Co ważne, osobą, która wyznaczy trasę, będziesz Ty!
Ta książka przeprowadzi Cię krok po kroku przez proces tworzenia ścieżki klienta - wyjaśni zarówno teorię, jak i aspekty praktyczne. Dowiesz się, jak zbierać i analizować dane, jak identyfikować kluczowe punkty kontaktu, a także jak dalej pracować ze zdobytą wiedzą.
To jak? Ruszamy w drogę?
Producent:
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice (Polska)
tel: (32) 230-98-63
email: gpsr@grupahelion.pl
Szczegóły
Tytuł: Instrukcja obsługi ścieżki klienta czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey MapsAutor: Katarzyna Michalak
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328396012
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 158
Format: 14.0x20.8cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.53 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Detektyw Miś Zbyś na tropie: Wielki bałagan
Kultura gniewu
13-piętrowy domek na drzewie
Nasza Księgarnia
Bazgraki i zabawy 4-latków
Edgard
Dekoder Psów
Wojtków
Poczytaj mi, Borsuku Mruku!
Kultura gniewu
Szkoła trzęsiportków. Wyścigowy kurczak
Zielona Sowa
Dar przywództwa
Znak Literanova