Instrukcja obsługi ścieżki klienta czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps

Onepress

  • Rok wydania: 2024
  • Format: 14.0x20.8cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Dzisiaj
Sugerowana cena
49,90 PLN
Nasza cena
41,49 PLN
Oszczędzasz 17%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 34,18 zł



Wyślij klienta w drogę ku Waszemu wspólnemu sukcesowi Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco - ta książka jest dla Ciebie. Została ona pomyślana i napisana tak, by była dla Ciebie przewodnikiem po mapie podróży Twojego klienta (ang. customer journey map). Podczas lektury będziesz towarzyszyć mu w drodze do biznesowego sukcesu, i to przy Twoim pełnym zrozumieniu jego potrzeb i oczekiwań. Co ważne, osobą, która wyznaczy trasę, będziesz Ty! Ta książka przeprowadzi Cię krok po kroku przez proces tworzenia ścieżki klienta - wyjaśni zarówno teorię, jak i aspekty praktyczne. Dowiesz się, jak zbierać i analizować dane, jak identyfikować kluczowe punkty kontaktu, a także jak dalej pracować ze zdobytą wiedzą. To jak? Ruszamy w drogę?

Szczegóły

Tytuł: Instrukcja obsługi ścieżki klienta czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
Autor: Katarzyna Michalak
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328396012
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 158
Format: 14.0x20.8cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.53 kg

Recenzje