Bestseller „New York Timesa”
Kiedy w 2005 roku został dyrektorem zarządzającym The Walt Disney Company, firma przeżywała trudny okres. Rywalizacja była zacięta bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, a technika jeszcze nigdy nie rozwijała się tak szybko. Wystarczyło jednak, że postawił na trzy filary: jakość, pogodzenie się z nowinkami technicznymi oraz umocnienie pozycji firmy na rynkach międzynarodowych, a po 14 latach zrobił z Disneya największy i najbardziej szanowany koncern medialny na świecie.
To właśnie Robert Iger doprowadził do tego, że dziś Disney może pochwalić się obecnością w swoich szeregach Pixara, Marvela, Lucasfilmu i 21st Century Fox. Wartość firmy pod jego przywództwem wzrosła niemal pięciokrotnie, a on sam został uznany za jednego z najbardziej innowacyjnych i skutecznych dyrektorów naszych czasów. W tej książce Iger dzieli się lekcjami, które odebrał podczas kierowania Disneyem i zarządzania grupą 200 tysięcy pracowników, a także opowiada o niezbędnych cechach dobrego przywódcy: optymizmie, odwadze, stanowczości i bezstronności.
Przejażdżka życia to jednak nie tylko biznesowy poradnik, ale także pełna anegdot biograficzna opowieść człowieka, który zaczynał na samym dole hierarchii w ABC. Nigdy jednak nie zapomniał, że życzliwość, szacunek i przyzwoitość są ważniejsze od pieniędzy. I to niezależnie od tego, czy chodzi o głęboką przyjaźń ze Steve’em Jobsem w ostatnich latach jego życia, czy nieprzemijającą miłość do mitologii Gwiezdnych wojen.
Spodziewałam się, że książka napisana przez osobę, która przez dziesiątki lat kierowała Disneyem, będzie zarówno wciągająca, jak i pełna głębokich spostrzeżeń biznesowych, ale Bob Iger przeszedł moje najśmielsze oczekiwania! Przejażdżka życia to biblia dla każdego lidera. Nie zapomnicie ani tej opowieści, ani tych lekcji. - Brené Brown, autorka bestsellera „New York Timesa” Odwaga w przywództwie
Pielęgnacja kreatywności to nie tyle umiejętność, ile sztuka, szczególnie w firmie, której sama marka jest równoznaczna z kreatywnością. To spore wyzwanie. Bob Iger nie tylko dorównał 96 latom niezwykłej historii, ale i doprowadził markę Disneya dalej, niż ktokolwiek się spodziewał, robiąc to z wdziękiem i śmiałością. Ta książka pokaże wam, jak do tego doszło. - Steven Spielberg
Robert Iger - Jest prezesem zarządu i dyrektorem zarządzającym The Walt Disney Company. Poprzednio, od października 2005 roku, był prezesem i dyrektorem zarządzającym, a od 2000 do 2005 roku prezesem i dyrektorem operacyjnym. Iger rozpoczął karierę w ABC w 1974 roku, jako prezes grupy nadzorował pracę całej sieci, poszczególnych stacji oraz telewizji kablowych i poprowadził fuzję Capital Cities/ ABC z The Walt Disney Company. Iger oficjalnie dołączył do ścisłego kierownictwa Disneya w 1996 roku, kiedy został prezesem zarządu należącego do firmy ABC Group, a trzy lata później otrzymał posadę prezesa Walt Disney International. W tej roli poszerzył działalność Disneya o rynki inne niż amerykański, kładąc podwaliny pod dzisiejszy międzynarodowy rozwój firmy.
Kiedy w 2005 roku został dyrektorem zarządzającym The Walt Disney Company, firma przeżywała trudny okres. Rywalizacja była zacięta bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, a technika jeszcze nigdy nie rozwijała się tak szybko. Wystarczyło jednak, że postawił na trzy filary: jakość, pogodzenie się z nowinkami technicznymi oraz umocnienie pozycji firmy na rynkach międzynarodowych, a po 14 latach zrobił z Disneya największy i najbardziej szanowany koncern medialny na świecie.
To właśnie Robert Iger doprowadził do tego, że dziś Disney może pochwalić się obecnością w swoich szeregach Pixara, Marvela, Lucasfilmu i 21st Century Fox. Wartość firmy pod jego przywództwem wzrosła niemal pięciokrotnie, a on sam został uznany za jednego z najbardziej innowacyjnych i skutecznych dyrektorów naszych czasów. W tej książce Iger dzieli się lekcjami, które odebrał podczas kierowania Disneyem i zarządzania grupą 200 tysięcy pracowników, a także opowiada o niezbędnych cechach dobrego przywódcy: optymizmie, odwadze, stanowczości i bezstronności.
Przejażdżka życia to jednak nie tylko biznesowy poradnik, ale także pełna anegdot biograficzna opowieść człowieka, który zaczynał na samym dole hierarchii w ABC. Nigdy jednak nie zapomniał, że życzliwość, szacunek i przyzwoitość są ważniejsze od pieniędzy. I to niezależnie od tego, czy chodzi o głęboką przyjaźń ze Steve’em Jobsem w ostatnich latach jego życia, czy nieprzemijającą miłość do mitologii Gwiezdnych wojen.
Spodziewałam się, że książka napisana przez osobę, która przez dziesiątki lat kierowała Disneyem, będzie zarówno wciągająca, jak i pełna głębokich spostrzeżeń biznesowych, ale Bob Iger przeszedł moje najśmielsze oczekiwania! Przejażdżka życia to biblia dla każdego lidera. Nie zapomnicie ani tej opowieści, ani tych lekcji. - Brené Brown, autorka bestsellera „New York Timesa” Odwaga w przywództwie
Pielęgnacja kreatywności to nie tyle umiejętność, ile sztuka, szczególnie w firmie, której sama marka jest równoznaczna z kreatywnością. To spore wyzwanie. Bob Iger nie tylko dorównał 96 latom niezwykłej historii, ale i doprowadził markę Disneya dalej, niż ktokolwiek się spodziewał, robiąc to z wdziękiem i śmiałością. Ta książka pokaże wam, jak do tego doszło. - Steven Spielberg
Robert Iger - Jest prezesem zarządu i dyrektorem zarządzającym The Walt Disney Company. Poprzednio, od października 2005 roku, był prezesem i dyrektorem zarządzającym, a od 2000 do 2005 roku prezesem i dyrektorem operacyjnym. Iger rozpoczął karierę w ABC w 1974 roku, jako prezes grupy nadzorował pracę całej sieci, poszczególnych stacji oraz telewizji kablowych i poprowadził fuzję Capital Cities/ ABC z The Walt Disney Company. Iger oficjalnie dołączył do ścisłego kierownictwa Disneya w 1996 roku, kiedy został prezesem zarządu należącego do firmy ABC Group, a trzy lata później otrzymał posadę prezesa Walt Disney International. W tej roli poszerzył działalność Disneya o rynki inne niż amerykański, kładąc podwaliny pod dzisiejszy międzynarodowy rozwój firmy.
Szczegóły
Tytuł: Przejażdżka życia. Czego nauczyłem się jako CEO The Walt Disney CompanyAutor: Robert Iger
Wydawnictwo: SQN - Sine Qua Non
ISBN: 9788383306575
Tytuł oryginału: The Ride of a Lifetime. Lessons Learned from 15 Years as CEO of the Walt Disney Company
Tłumacz: Czartoryski Bartosz
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 360
Format: 13.5 x 21.0 cm
Oprawa: Twarda
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Ukochane równanie profesora
Tajfuny
Podziemie pamięci
Tajfuny
Plus i minus. Nauka liczenia
Nasza Księgarnia