Decyzje dotyczące kształtowania struktury kapitału w przedsiębiorstwie mają istotny wpływ na sytuację finansową zarówno w krótkim jak i długim okresie. Podejmując decyzje w tym zakresie kierownictwo przedsiębiorstwa musi brać pod uwagę dostępność kapitału i jego koszt, ryzyko prowadzonej działalności oraz efektywność wykorzystywania środków finansowych. Poszukiwania najtańszych źródeł finansowania i najbardziej efektywnych możliwości zainteresowania dostępnego kapitału to kluczowe decyzje finansowe w przedsiębiorstwie. Niniejsza praca została poświęcona wszystkim aspektom decyzji finansowych dotyczących kształtowania struktury kapitału w przedsiębiorstwie. Opracowanie jest przeznaczone głównie dla kadry menedżerskiej, zajmującej się pozyskiwaniem kapitału do finansowania działalności przedsiębiorstwa oraz dla studentów kierunków ekonomii i zarządzania na studiach dyplomowych i podyplomowych.
Szczegóły
Tytuł: Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwemAutor: Elżbieta Duliniec
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Seria: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
Kod paskowy: 9788301127954
ISBN: 8301127953
Języki: polski
Rok wydania: 1999
Ilość stron: 192
Format: 15x21cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.215 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Mali przyjaciele
PRINT
Bóg zapłacz!
W.A.B.
Przyroda 6 Podróże i odkrycia Podręcznik VI
Szkolne PWN
Słownik frazeologiczny współczesnej polszczyzny
Wydawnictwo Naukowe PWN
Statystyka dla inżynierów
Wydawnictwo Naukowe PWN