Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 1999
  • Format: 15x21cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
0 PLN
Nasza cena
19,40 PLN



Decyzje dotyczące kształtowania struktury kapitału w przedsiębiorstwie mają istotny wpływ na sytuację finansową zarówno w krótkim jak i długim okresie. Podejmując decyzje w tym zakresie kierownictwo przedsiębiorstwa musi brać pod uwagę dostępność kapitału i jego koszt, ryzyko prowadzonej działalności oraz efektywność wykorzystywania środków finansowych. Poszukiwania najtańszych źródeł finansowania i najbardziej efektywnych możliwości zainteresowania dostępnego kapitału to kluczowe decyzje finansowe w przedsiębiorstwie. Niniejsza praca została poświęcona wszystkim aspektom decyzji finansowych dotyczących kształtowania struktury kapitału w przedsiębiorstwie. Opracowanie jest przeznaczone głównie dla kadry menedżerskiej, zajmującej się pozyskiwaniem kapitału do finansowania działalności przedsiębiorstwa oraz dla studentów kierunków ekonomii i zarządzania na studiach dyplomowych i podyplomowych.

Szczegóły

Tytuł: Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Autor: Elżbieta Duliniec
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Seria: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
Kod paskowy: 9788301127954
ISBN: 8301127953
Języki: polski
Rok wydania: 1999
Ilość stron: 192
Format: 15x21cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.215 kg

Recenzje