Organizuj niezapomniane, skuteczne wydarzenia wewnątrzfirmowe
Człowiek ? jak flaming ? należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły "pracować" także dla Twojej firmy!
To pierwszy taki podręcznik na rynku. Dzięki niemu:
* Zbadasz potrzeby eventowe pracowników i organizacji (integracja to tylko jedna z nich!)
* Zaprojektujesz kalendarz wydarzeń w ujęciu rocznym (z uwzględnieniem kultury firmy)
* Zorganizujesz i wypromujesz event, korzystając z nowoczesnych narzędzi (dodatkowo czeka na Ciebie 10 pomysłów na firmowe wydarzenie)
* Przeprowadzisz profesjonalną ewaluację projektów eventowych (zgodnie ze standardami badań społecznych)
* Będziesz czerpać z tych projektów korzyści dla siebie (rozwojowe i wizerunkowe; to ważne, jeśli myślisz o awansie, zmianie pracy lub przebranżowieniu)
To podręcznik, jaki chciałabym otrzymać, gdy 10 lat temu zaczynałam przygodę z eventami. Zawarte w publikacji know-how dedykuję każdemu organizatorowi, niezależnie od tego, czy pracuje w dziale HR, komunikacji, czy na przykład administracji biurowej
od autorki
Producent:
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice (Polska)
tel: (32) 230-98-63
email: gpsr@grupahelion.pl
Szczegóły
Tytuł: Eventy.Podtytuł: Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
Autor: Kinga Przybysz-Polakowska
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328905313
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 304
Format: 14.0x20.8cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.53 kg