Kreatywność ma ogromny wpływ na efektywność i rezultaty pracy. Dodatkowo jest uważana za podstawę sukcesu biznesowego. Czy kreatywności można się nauczyć? Zdecydowanie tak. Kto myśli o niej we właściwy sposób i poznaje nowe metody rozwiązywania problemów, zapewnia sobie realny i stały wzrost jej poziomu.
Oto inspirujący i pragmatyczny poradnik odnoszący się do innowacyjności i kreatywności!
Peter Estlin, były burmistrz Londynu
Potraktuj tę książkę jako pragmatyczny kurs mentalnego przygotowania się do skutecznego rozwiązywania problemów. Pracę rozpoczniesz od samooceny za pomocą Radaru Decyzji i kilku innych narzędzi koncepcyjnych. W efekcie zrozumiesz, w jaki sposób myślisz i co sprawia, że popełniasz błędy. Następnie wdrożysz proaktywny czteroetapowy proces z użyciem Wyszukiwarki Rozwiązań. Tak przygotujesz się do stawiania czoła wyzwaniom biznesowym. Wkrótce zauważysz, ile korzyści przyniosą Ci nowe rozwiązania. W poradniku znajdziesz też mnóstwo praktycznych przykładów, koncepcji, szablonów i metodologii, które opracowano na podstawie wyników najnowszych badań naukowych i dokładnie przetestowano w trakcie zajęć warsztatowych.
Twórz doskonalsze koncepcje, podejmuj trafniejsze decyzje!
Szczegóły
Tytuł: Podręcznik kreatywnego myślenia.Podtytuł: Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej
Autor: Chris Griffiths, Melina Costi, Caragh Medlicott
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328908697
Tytuł oryginału: The Creative Thinking Handbook: Your Step-by-Step Guide to Problem Solving in Business
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Sielicki Leszek
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 312
Format: 14.0x20.8cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.53 kg