Kontynuacja bestsellera – "Drzewa Kampanii Wyborczej":
400 stron porad praktyka
Książka w twardej oprawie ze wstążką
Dziesiątki przykładów i ćwiczeń
Schematy wyborcze
Przydatne lektury
Interaktywne kody QR
Aktualne trendy w Polsce i za granicą
Rozbudowany moduł mediów społecznościowych
Książka ta jest nowym, uaktualnionym i rozbudowanym wydaniem Drzewa kampanii wyborczej, które po raz pierwszy ukazało się w 2014 roku. Od tego czasu w komunikacji politycznej zaszło wiele zmian, szczególnie jeśli chodzi o prowadzenie kampanii wyborczej w internecie.
Adresatami niniejszej publikacji są kandydaci w wyborach, osoby zaangażowane w kampanię wyborczą, politycy działający na szczeblu krajowym i samorządowym, eksperci oraz specjaliści PR, a także obserwatorzy życia politycznego, którzy chcą zrozumieć rządzące nim mechanizmy.
W swojej książce, doktor Sergiusz Trzeciak prezentuje autorską koncepcję kampanii wyborczej. Opierając się na metaforze drzewa doradza, jak wygrać wybory. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w pracy z partiami i kandydatami „Drzewo kampanii wyborczej 2.0” to nie tylko aktualne kompendium wiedzy, ale także przejrzysty przewodnik.
Książka ma interaktywny charakter, dlatego w trakcie lektury będziesz potrzebował dwóch narzędzi: ołówka i smartfona lub komputera. Ołówek będzie niezbędny do uzupełniania ćwiczeń, a smartfon lub komputer do przeglądania przykładów (w formie kodów QR), które mogą stanowić dobry wzorzec i inspirację.
Szczegóły
Tytuł: Drzewo Kampanii Wyborczej 2.0, czyli jak wygrać wyboryAutor: Sergiusz Trzeciak
Wydawnictwo: SERGIUSZ TRZECIAK CONSULTING
Kod paskowy: 9788396805003
ISBN: 978-83-968050-0-3
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 398
Format: 151 x 211 x 30 mm
Oprawa: twarda