Drzewo Kampanii Wyborczej 2.0, czyli jak wygrać wybory

SERGIUSZ TRZECIAK CONSULTING

  • Rok wydania: 2024
  • Format: 151 x 211 x 30 mm
  • Oprawa: twarda
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
87,00 PLN
Nasza cena
68,38 PLN
Oszczędzasz 22%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 59,27 zł



Kontynuacja bestsellera – "Drzewa Kampanii Wyborczej": 400 stron porad praktyka Książka w twardej oprawie ze wstążką Dziesiątki przykładów i ćwiczeń Schematy wyborcze Przydatne lektury Interaktywne kody QR Aktualne trendy w Polsce i za granicą Rozbudowany moduł mediów społecznościowych Książka ta jest nowym, uaktualnionym i rozbudowanym wydaniem Drzewa kampanii wyborczej, które po raz pierwszy ukazało się w 2014 roku. Od tego czasu w komunikacji politycznej zaszło wiele zmian, szczególnie jeśli chodzi o prowadzenie kampanii wyborczej w internecie. Adresatami niniejszej publikacji są kandydaci w wyborach, osoby zaangażowane w kampanię wyborczą, politycy działający na szczeblu krajowym i samorządowym, eksperci oraz specjaliści PR, a także obserwatorzy życia politycznego, którzy chcą zrozumieć rządzące nim mechanizmy. W swojej książce, doktor Sergiusz Trzeciak prezentuje autorską koncepcję kampanii wyborczej. Opierając się na metaforze drzewa doradza, jak wygrać wybory. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w pracy z partiami i kandydatami „Drzewo kampanii wyborczej 2.0” to nie tylko aktualne kompendium wiedzy, ale także przejrzysty przewodnik. Książka ma interaktywny charakter, dlatego w trakcie lektury będziesz potrzebował dwóch narzędzi: ołówka i smartfona lub komputera. Ołówek będzie niezbędny do uzupełniania ćwiczeń, a smartfon lub komputer do przeglądania przykładów (w formie kodów QR), które mogą stanowić dobry wzorzec i inspirację.

Szczegóły

Tytuł: Drzewo Kampanii Wyborczej 2.0, czyli jak wygrać wybory
Autor: Sergiusz Trzeciak
Wydawnictwo: SERGIUSZ TRZECIAK CONSULTING
Kod paskowy: 9788396805003
ISBN: 978-83-968050-0-3
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 398
Format: 151 x 211 x 30 mm
Oprawa: twarda

Recenzje