Marketing miast i regionów
Perspektywa produktowa

Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego

  • Rok wydania: 2024
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
67,20 PLN
Nasza cena
61,06 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 58,85 zł



Marketingowa reorientacja władz lokalnych i regionalnych jest procesem długotrwałym, wymagającym nowego spojrzenia na miejsce i role klientów (interesantów), zmiany priorytetów i warunków zaspokajania ich potrzeb i oczekiwań, wprowadzenia nowych procedur postępowania i akceptacji nowych form współpracy i partnerstwa. Dlatego też rozpoznanie, jak zachowują się współcześni nabywcy wybranych produktów oferowanych przez miasta, gminy i regiony, jakie cechy produktów są dla nich priorytetowe, jak oceniają działania podmiotów odpowiedzialnych za ofertę podażową w miastach i regionach, czy i ewentualnie jak można oddziaływać na ich zachowania nabywcze w kontekście realizacji idei marketingu terytorialnego, jest najważniejszym założeniem niniejszej pracy. Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli sfery nauki zainteresowanych problematyką marketingu terytorialnego, a w szczególności omawianych przez autorów produktów terytorialnych – turystycznego, transportowego i kulturalnego, menedżerów zarządzających miastami, aglomeracjami, gminami i województwami oraz organizacjami współpracującymi z jednostkami samorządu terytorialnego, jak również dla studentów, dla których omawiane kwestie są istotne. Ze wstępu

Szczegóły

Tytuł: Marketing miast i regionów
Podtytuł: Perspektywa produktowa
Autor: Anna Czaplińska, Igor Kavetskyy, Grażyna Rosa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
ISBN: 9788379727315
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 190
Oprawa: Miękka

Recenzje