Poradnik adresowany jest do rodziców, nauczycieli i terapeutów, szczególnie tych, którzy nie wierzą w skuteczność terapii pedagogicznej. Autorka napisała go na podstawie własnych doświadczeń. Omawia najczęstsze problemy, które pojawiają się w trakcie terapii. Pokazuje, jak je przezwyciężać, jak zachęcić dziecko do pracy, dodać mu motywacji i pewności siebie. Przekonuje, że na końcowy sukces ma wpływ nie tylko terapeuta, ale także nauczyciele i rodzina. Swoje rozważania Autorka potwierdza kilkoma przykładami uczniów, z którymi pracowała i którym pomogła zminimalizować problemy w nauce.
Spis treści
Dziecięce sposoby radzenia sobie z niepowodzeniami szkolnymi
Co decyduje o skuteczności terapii pedagogicznej
O kształtowaniu motywacji do pracy u dziecka z trudnościami w czytaniu i pisaniu
Problem drugoroczności
Kiedy terapeuta może powiedzieć dziecku i sobie "dość", czyli o sukcesie terapeutycznym
Czy terapię pedagogiczną dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu można polubić
Zakończenie
Powinności nauczyciela przedmiotu
Powinności rodziców
Powinności terapeuty
Spis treści
Dziecięce sposoby radzenia sobie z niepowodzeniami szkolnymi
Co decyduje o skuteczności terapii pedagogicznej
O kształtowaniu motywacji do pracy u dziecka z trudnościami w czytaniu i pisaniu
Problem drugoroczności
Kiedy terapeuta może powiedzieć dziecku i sobie "dość", czyli o sukcesie terapeutycznym
Czy terapię pedagogiczną dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu można polubić
Zakończenie
Powinności nauczyciela przedmiotu
Powinności rodziców
Powinności terapeuty
Szczegóły
Tytuł: Co robić, żeby dziecko sprawniej czytało i pisało, a dorosły przetrwałWydawnictwo: Harmonia
ISBN: 9788371343285
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 68
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.1 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Suwaki terapeutyczne Tarcze
Harmonia
Czytamy sylabami
MAC Edukacja
Wytnij złóż i sklej
ŻAK Wydawnictwo Akademickie
Rysujemy oburącz
Harmonia
Rusz głową i figurą
Harmonia