Usługi odgrywają istotną rolę w gospodarce krajów rozwiniętych. W Europie i USA już 80% pracowników jest zatrudnionych w tym sektorze. Także w Japonii zatrudnienie w usługach zaczyna przewyższać zatrudnienie w przemyśle. W książce autorzy wyjaśniają, czym usługi różnią się od wyrobów przemysłowych i co należy rozumieć przez zarządzanie usługami. Opisują szczegółowo opracowywanie nowej usługi - od początkowego pomysłu, przez badania rynku, wdrożenie i zwiększanie efektywności, aż do jej wycofania. Omawiają także wybrane aspekty zarządzania jakością usług i zarządzania łańcuchem dostaw. Wiele metod i technik zarządzania stosowanych w usługach pochodzi z przemysłu; jednak zostały one dostosowane do sektora usług. Opracowanie to zawiera także studia przypadków, ćwiczenia i słownik pojęć.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach, słuchaczy szkół zarządzania oraz studiów podyplomowych. Z pewnością zainteresuje również pracowników sektora usług.
Szczegóły
Tytuł: Zarządzanie usługami Projektowanie i wdrażanieAutor: Hollins Bill, Shinkins Sadie
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320818284
Tytuł oryginału: Managing Service Operations
Język oryginału: Angielski
Tłumacz: Erlich Andrzej
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 344
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.55 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Cień Araratu
Prószyński i S-ka
Muzyka z zaświatów
Albatros
Kikus English Worksheet set 2
Hueber Verlag
Pory roku z płytą CD
Wilga
Biały mustang
Nasza Księgarnia
Postępowanie podatkowe w gminie. 276 wzorów decyzji, postanowień, wezwań i innych pism (z suplemente
Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Czarodziejski świat
SARA
Żaby
SARA
Unternehmen deutsch
LektorKlett