Słyszą, że są beztalenciami, pracują zbyt wolno albo generują za mało kliknięć. Ale i tak z jakiegoś powodu nie tracą posad i dostają kolejne zwykle gówniane teksty do napisania. Ktoś musi w końcu generować treści - oczywiście na umowie o dzieło, bo w mediach etat to rzadkość. Ten ktoś usłyszał też kiedyś, że jest dobry w swoim fachu albo, że ma wielki potencjał. Wierzy, bo przecież dostał robotę w redakcji poczytnego tygodnika albo telewizji i prostą instrukcję: przykładaj się i haruj, a wejdziesz kiedyś na sam szczyt.
Mijają lata, a dziennikarze i dziennikarki wciąż tkwią na pierwszym piętrze – sfrustrowani, zajechani psychicznie, gardzący swoją pracą i wstydzący się niskich zarobków. Oto ich historie.
Mijają lata, a dziennikarze i dziennikarki wciąż tkwią na pierwszym piętrze – sfrustrowani, zajechani psychicznie, gardzący swoją pracą i wstydzący się niskich zarobków. Oto ich historie.
Producent:
Stowarzyszenie im. Stanisława Brzozowskiego Wydawnictwo Krytyki Politycznej
ul. Jasna 10/3
00-013 Warszawa (PL)
tel: 504 640 027
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł: Gównodziennikarstwo. Dlaczego w polskich mediach pracuje się tak źle?Autor: Paulina Januszewska
Wydawnictwo: Krytyki Politycznej
Seria: Nie-fikcja
ISBN: 9788367075909
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 392
Format: 13.2 x 21.0 cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Stulecie samotnych. Jak odzyskać utracone więzi
Słowne (dawniej Burda Książki)
Powrót z Bambuko
Wielka Litera
Patodeweloperka To nie jest kraj do mieszkania
Znak Literanova
Żyć lepiej. O rozwoju osobistym
Literackie
Służby PiS
Arbitror