- Czy możliwe jest rozwiązanie problemu biedy
- Czy istnieje sposób na objęcie opieką zdrowotną każdego miejsca na świecie
- Czy można zapewnić wszystkim dzieciom świata dobrą edukację
Takie wizje wydają się dziś poza naszym zasięgiem - jednak historie przedstawione w tej książce pokazują, że w istocie jesteśmy w stanie zmienić świat w niemal niewyobrażalnej skali.
Rzadko o nich słyszymy. Większość medialnych informacji koncentruje się na aktualnych kłopotach ludzkości. Dociera do nas dużo wiadomości dotyczących korupcji, niekompetencji i przemocy, zaś stosunkowo niewiele uwagi poświęca się wysiłkom i sukcesom osób dążących do pozytywnych zmian.
Przedsiębiorczość społeczna wkroczyła do szkół wyższych biznesu na całym świecie. Powinna też trafić do szkół podstawowych i przedszkoli Opowieści w tej książce nie dotyczą bowiem rynków, oszczędności czy wydajności. Są historiami ludzi, którzy nie mogli bezczynnie patrzeć na cierpienie innych; którzy nie mogli pozwolić na to, by inni nie skorzystali z istniejących szans.
W naszym rozpędzonym, nieprzewidywalnie zmieniającym się świecie, czołowi przedsiębiorcy społeczni wsparci przez miliony ludzi gotowych do wprowadzania zmian stanowią organizm zdolny do dotknięcia każdego zakątka świata - i tym samym mogą reagować na potrzeby w sposób znacznie lepszy niż każdy inny dotychczasowy mechanizm. Są zdecentralizowaną, rosnącą siłą, która w przypadku odpowiedniego finansowania, zarządzania i komunikacji pozwala nam mieć nadzieję na odnalezienie rozwiązań dla palących problemów oraz na uczynienie świata spokojniejszym miejscem.
Szczegóły
Tytuł: Jak zmieniać światPodtytuł: Przedsiębiorcy społeczni - wizjonerzy naszych czasów
Autor: Bornstein David
Wydawnictwo: AnWero
ISBN: 9788392801528
Tłumacz: Kalita Lech
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 352
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.67 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Szybkość zaufania
Rebis
Przedsiębiorczość społeczna
Wolters Kluwer
Czego nie można kupić za pieniądze
Moralne granice rynku.
Moralne granice rynku.
Kurhaus Publishing