Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia (wyd. II wznowione)

CeDeWu

  • Rok wydania: 2024
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
66,00 PLN
Nasza cena
60,30 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 56,66 zł



Książka ukazuje, przy pomocy jakich metod marketingowych placówki zdrowotne mogą rozpoznawać pozamedyczne oczekiwania pacjentów, a następnie ich pozyskiwać i utrzymywać jako nabywców usług w długim okresie (rozdziały I i II). Przedstawia źródła finansowania działalności wewnętrzne i zewnętrzne (rozdział IV i V) oraz powiązania między strategiami marketingowymi a strategią finansowania (rozdział III). Walorem omawianej pracy jest komunikatywny sposób prezentacji i sekwencyjne ujęcie problematyki, zapewniające logicznie spójną konstrukcję. Liczne przykłady, rysunki i tabele pozwalają lepiej zrozumieć prezentowane treści. (...) Książka jest adresowana do szerokiego grona Czytelników. Opracowanie może stanowićzarówno podręcznik akademicki dla studentów studiów medycznych (kierunku lekarskiego i zdrowie publiczne) i podyplomowych (z zakresu zarządzania ochroną zdrowia), jak i źródło inspiracji dla menedżerów placówek zdrowotnych. dr hab. Iga Rudawska, prof. Uniwersytetu Szczecińskiego, fragment recenzji

Szczegóły

Tytuł: Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia (wyd. II wznowione)
Autor: Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381028523
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 220
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.347 kg

Recenzje