Poznaj strategie szachowych mistrzów i wdrażaj je w swoim biznesie, by móc powiedzieć szach-mat konkurencji.
Według badań Leinwanda i Mainardiego aż 92% menedżerów ma problem z wyznaczaniem i wdrażaniem strategii. Dlatego poza teorią, inspiracjami i case-study prosto z największych firm dostaniesz tu zestaw narzędzi, wskazówek i ćwiczeń. A dzięki nim zaczniesz wdrażać skuteczne strategie w swojej firmie.
To książka, która pokazuje i przenosi myślenie tytułowych szachowych mistrzów z szachownicy na pole biznesowych rozgrywek. Odnajdziesz tu bezpośrednie i praktyczne porównanie pomiędzy rozwojem firmy i kolejnymi fazami partii szachów. Autor odnosi się do kluczowych elementów, takich jak: planowanie, analiza ryzyka, delegowanie, rozwój umiejętności czy strategie przewagi konkurencyjnej, pokazując, jak aspekty gry w szachy mogą być wykorzystane na rzecz sukcesu w biznesie.
W książce znajdziesz również wywiady z wybitnymi osobistościami świata biznesu. Są to:
Przemek Gdański Prezes Zarządu BNP Paribas Bank Polska
Leszek Badurowicz ekspert psychologii pokera
Andrzej Krzywda założyciel firmy Arkency
Marcin Balicki Prezes Zarządu Millennium Leasing
Piotr Nowosielski założyciel Just Join IT.
Autor przeprowadza głębokie rozmowy z tymi doświadczonymi liderami, odkrywając ich sekrety i tajniki sukcesu, do którego w biznesowych realiach przyczyniło się m. in. strategiczne myślenie wyniesione z królewskiej gry.
Jeżeli poszukujesz inspiracji oraz praktycznych narzędzi które pozwolą Ci skutecznie prowadzić swoją firmę i osiągnąć sukces ta publikacja jest dla Ciebie.
Szczegóły
Tytuł: Strategie Szachowych Mistrzów w biznesie w.3Autor: Michał Kanarkiewicz
Wydawnictwo: Kanarkiewicz Strategy Consulting
ISBN: 9788396148360
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 292