Strategie Szachowych Mistrzów w biznesie w.3

Kanarkiewicz Strategy Consulting

  • Rok wydania: 2024
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
79,00 PLN
Nasza cena
54,63 PLN
Oszczędzasz 31%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 53,81 zł



Poznaj strategie szachowych mistrzów i wdrażaj je w swoim biznesie, by móc powiedzieć szach-mat konkurencji.

Według badań Leinwanda i Mainardiego aż 92% menedżerów ma problem z wyznaczaniem i wdrażaniem strategii. Dlatego poza teorią, inspiracjami i case-study prosto z największych firm dostaniesz tu zestaw narzędzi, wskazówek i ćwiczeń. A dzięki nim zaczniesz wdrażać skuteczne strategie w swojej firmie.

To książka, która pokazuje i przenosi myślenie tytułowych szachowych mistrzów z szachownicy na pole biznesowych rozgrywek. Odnajdziesz tu bezpośrednie i praktyczne porównanie pomiędzy rozwojem firmy i kolejnymi fazami partii szachów. Autor odnosi się do kluczowych elementów, takich jak: planowanie, analiza ryzyka, delegowanie, rozwój umiejętności czy strategie przewagi konkurencyjnej, pokazując, jak aspekty gry w szachy mogą być wykorzystane na rzecz sukcesu w biznesie.

W książce znajdziesz również wywiady z wybitnymi osobistościami świata biznesu. Są to:

Przemek Gdański Prezes Zarządu BNP Paribas Bank Polska

Leszek Badurowicz ekspert psychologii pokera

Andrzej Krzywda założyciel firmy Arkency

Marcin Balicki Prezes Zarządu Millennium Leasing

Piotr Nowosielski założyciel Just Join IT.

Autor przeprowadza głębokie rozmowy z tymi doświadczonymi liderami, odkrywając ich sekrety i tajniki sukcesu, do którego w biznesowych realiach przyczyniło się m. in. strategiczne myślenie wyniesione z królewskiej gry.

Jeżeli poszukujesz inspiracji oraz praktycznych narzędzi które pozwolą Ci skutecznie prowadzić swoją firmę i osiągnąć sukces ta publikacja jest dla Ciebie.


Szczegóły

Tytuł: Strategie Szachowych Mistrzów w biznesie w.3
Autor: Michał Kanarkiewicz
Wydawnictwo: Kanarkiewicz Strategy Consulting
ISBN: 9788396148360
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 292

Recenzje