Konsumenci nie są wszechwiedzący, ale dysponują bezpośrednimi sposobami uzyskania wiedzy. Kupują pewien produkt żywnościowy na śniadanie, lecz im nie smakuje, więc go więcej nie kupią. Kupują samochód pewnej marki, lecz nie jeździ nim się wystarczająco dobrze, więc kupią inny. W obu przypadkach dzielą się ze znajomymi swoją nowo nabytą wiedzą. Inni konsumenci wspierają finansowo organizacje konsumenckie, które im mogą doradzać lub ich ostrzegać. Lecz we wszystkich przypadkach konsumenci mogą skorzystać z bezpośredniego testu jakości produktów w postaci wyników ich użytkowania. Firma, która zaspokaja potrzeby konsumentów, rozwija się i prosperuje, a firma, które temu zadaniu nie może sprostać, wypada z interesu.
Szczegóły
Tytuł: Interwencjonizm czyli władza a rynekAutor: Murray Newton Rothbard
Wydawnictwo: Fijorr Publishing
ISBN: 9788389812384
Tytuł oryginału: Power and market
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Rudowski Rafał
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 364
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.436 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Pamiętniki
Pax
Myśl polityczna i prawna Alexisa de Tocqueville
Księgarnia Akademicka
Droga do zniewolenia
Arcana
Ekonomia w Matriksie
Słowa i Myśli
Co widać i czego nie widać
Prohibita
Dawne rządy a rewolucja
Vis-a-Vis Etiuda