Interwencjonizm czyli władza a rynek

Fijorr Publishing

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
49,00 PLN
Nasza cena
34,88 PLN
Oszczędzasz 29%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Konsumenci nie są wszechwiedzący, ale dysponują bezpośrednimi sposobami uzyskania wiedzy. Kupują pewien produkt żywnościowy na śniadanie, lecz im nie smakuje, więc go więcej nie kupią. Kupują samochód pewnej marki, lecz nie jeździ nim się wystarczająco dobrze, więc kupią inny. W obu przypadkach dzielą się ze znajomymi swoją nowo nabytą wiedzą. Inni konsumenci wspierają finansowo organizacje konsumenckie, które im mogą doradzać lub ich ostrzegać. Lecz we wszystkich przypadkach konsumenci mogą skorzystać z bezpośredniego testu jakości produktów w postaci wyników ich użytkowania. Firma, która zaspokaja potrzeby konsumentów, rozwija się i prosperuje, a firma, które temu zadaniu nie może sprostać, wypada z interesu.

Szczegóły

Tytuł: Interwencjonizm czyli władza a rynek
Autor: Murray Newton Rothbard
Wydawnictwo: Fijorr Publishing
ISBN: 9788389812384
Tytuł oryginału: Power and market
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Rudowski Rafał
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 364
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.436 kg

Recenzje