Data driven marketing O logicznym podejściu do podejmowania decyzji

Onepress

  • Rok wydania: 2024
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2024-12-23)
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
53,13 PLN
Oszczędzasz 23%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 50,47 zł



Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej? Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy - idąc tropem marketingu 5.0 - zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa. Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych. Autor książki stara się zgłębić najważniejsze z nich i pokazać: * Jak skuteczny może być marketing bazujący na danych * Na czym bazują techniki analizy danych * Dlaczego w marketingu online warto sięgać po narzędzia oferowane przez Google * Które z nich są szczególnie przydatne w marketingowej analizie danych * Jakimi rozwiązaniami można ewentualnie zastąpić narzędzia Google

Producent:
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice (Polska)
tel: (32) 230-98-63
email: gpsr@grupahelion.pl


Szczegóły

Tytuł: Data driven marketing O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
Autor: Adrian Andrzejczyk
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788383227283
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 304
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.53 kg

Recenzje