Dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki
Przyczyna, diagnoza, zajęcia korekcyjno-wyrównawcze

WSiP

  • Rok wydania: 2014
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
32,50 PLN
Nasza cena
26,53 PLN



Niewłaściwe metody nauczania, konflikty rodzinne, brak dojrzałości operacyjnej, będącej niezbędnym warunkiem uczenia się matematyki, zmniejszona odporność emocjonalna, zaburzenia w kształtowaniu systemu własnej wartości - te i inne przyczyny niepowodzeń w nauczaniu matematyki w klasach początkowych są tematem niniejszej publikacji. Autorka obszernie zaprezentowała również koncepcję pracy korekcyjno-wyrównawczej z dziećmi, które mimo czynionych starań nie potrafią uczyć się matematyki.

Szczegóły

Tytuł: Dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki
Podtytuł: Przyczyna, diagnoza, zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
Autor: Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
Wydawnictwo: WSiP
Seria: EDUKACJA MATEMATYCZNA DZIECI
ISBN: 9788302065286
Kategoria: Podręczniki
Szkoła podstawowa » Klasa 1
Szkoła podstawowa » Klasa 2
Szkoła podstawowa » Klasa 3
Podręczniki dla nauczycieli - metodyka » Nauczyciele szkoły podstawowej

Przedmiot: Nauczanie początkowe
Typ: Poradnik metodyczny
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 312
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.56 kg

Recenzje