Sztuka skutecznego pisania. Jak tworzyć treści, które przyciągają uwagę

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2024
  • Format: 14.8 x 21.0 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
59,00 PLN
Nasza cena
52,57 PLN
Oszczędzasz 11%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 51,79 zł



ŁADNIE pisze się w szkole.

W życiu trzeba pisać SKUTECZNIE.


Kiedy ostatnio czekałaś kilka dni na odpowiedź na ważnego e-maila?

A może znów spędziłeś godziny na pisaniu newslettera, który ostatecznie nie przyniósł oczekiwanego rezultatu?

W cyfrowym świecie dotarcie do odbiorców jest wyjątkowo trudne. Każdego dnia otrzymują oni mnóstwo wiadomości i komunikatów. Jako autorzy musimy nieustannie konkurować o ich skupienie i uwagę. Napisany pięknym stylem i dobrze zredagowany tekst już nie wystarczy.

Jak pisać, żeby zainteresować odbiorców i zachęcić ich do podjęcia działania?

Jessica Lasky-Fink i Todd Rogers
, naukowcy z Harvardu, od lat prowadzą badania nad ludzkim zachowaniem i procesami poznawczymi. Korzystając ze swojego doświadczenia i wiedzy z zakresu komunikacji, psychologii i nauk behawioralnych, stworzyli 6 zasad skutecznego pisania, dzięki którym twoje teksty będą nie tylko atrakcyjne, ale także przystępne i zrozumiałe dla czytelnika. Sztuka skutecznego pisania to praktyczny poradnik oparty na wynikach badań naukowych, który nauczy cię skutecznej komunikacji nie tylko w biznesie, ale również w życiu codziennym.

Todd Rogers
– profesor polityki publicznej na Uniwersytecie Harvarda. Specjalizuje się w naukach behawioralnych. Jest współzałożycielem Analyst Institute i Everyday Labs. Jego artykuły ukazywały się między innymi w „New York Timesie”, „Los Angeles Timesie” i „Politico”. Jessica Lasky-Fink – uzyskała tytuł doktora w dziedzinie polityki publicznej na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley. Jest kierowniczką ds. badań w The People Lab, zespole badawczym w Kennedy School na Uniwersytecie Harvarda. W swoich badaniach skupia się na usprawnieniu realizacji programów i usług publicznych.

Szczegóły

Tytuł: Sztuka skutecznego pisania. Jak tworzyć treści, które przyciągają uwagę
Autor: Todd Rogers, Jessica Lasky-Fink
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301236588
Tytuł oryginału: Writing for Busy Readers: Communicate More Effectively in the Real World
Tłumacz: Tomanek Paweł
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 264
Format: 14.8 x 21.0 cm
Oprawa: Miękka

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: