Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, pozwalająca zbadać wnętrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupełnieniem podręcznika są zestawy ćwiczeń, uczące samodzielnego wykonywania analizy strategicznej.
Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, a także przedsiębiorców i menedżerów.
Szczegóły
Tytuł: Analiza strategiczna przedsiębiorstwaAutor: Gierszewska Grażyna, Romanowska Maria
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320818246
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 244
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.44 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inteligentny inwestor
Studio Emka
Spisek bogatych
Osiem nowych zasad rządzących pieniędzmi
Osiem nowych zasad rządzących pieniędzmi
Instytut Praktycznej Edukacji
Dzielność morska
Alma-Press
Doktor Sen
Prószyński i S-ka
Inferno
Sonia Draga