O komunikacji medialnej w czasie pandemii COVID-19

UMCS

  • Rok wydania: 2024
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
39,90 PLN
Nasza cena
39,24 PLN
Oszczędzasz 2%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 36,47 zł



Książka O komunikacji medialnej w czasie pandemii COVID-19 jest poświęcona praktykom dyskursywnym wykrystalizowanym w przekazie medialnym narastającym wokół problemów społecznych wywołanych wirusem SARS-CoV-2. W roku 2021, w czasie gdy pandemia koronawirusa z wolna wygasała, ukazała się pierwsza monografia Autorek pt. Retoryka „okołokoronawirusowa". Szkice językowo-kulturowe (Wydawnictwo UMCS).

Ponowne opracowanie problemu, jak wyjaśniają Autorki, znajduje uzasadnienie w mnogości zagadnień, dotąd nieomawianych, a które można było dostrzec i właściwie zinterpretować dopiero z perspektywy ponad 3 lat od wybuchu pandemii. Niniejsza książka to językoznawczo-kulturowa analiza praktyk dyskursywnych stosowanych w przekazie medialnym dotyczącym pandemii i obejmuje dyskurs z zakresu komunikacji urzędowo-dyrektywnej, medyczno-eksperckiej, ekonomiczno-biznesowej, religijnej i społecznej. Ze względu na swoje niewątpliwe walory dokumentacyjne stanowić ona będzie, podobnie jak poprzednia książka Autorek, pozycję o wartości ponadczasowej. - Z recenzji prof. dr. hab. Tomasza Lisowskiego, kierownika Zakładu Lingwistyki Antropologicznej, UAM
 

Szczegóły

Tytuł: O komunikacji medialnej w czasie pandemii COVID-19
Autor: Władysława Bryła, Agnieszka Bryła-Cruz
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322798065
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 210
Oprawa: Miękka

Recenzje